annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

kristof150182
Community-lid
Hallo,

Ik wilde zonet een aantal zaken te koop aanbieden op Ebay, waarbij er uiteraard een plaatsingskost betaald moet worden.

Ik heb paypal via overschrijvingen (heb dus géén kredietkaart), maar als ik alles invul, op doorgaan klik & dan de plaatsingskosten moet betalen of activeren of hoe je het ook wil noemen, dan stuurt Ebay me naar Paypal, waar het steevast vraagt om mijn kredietkaart in te vullen.

Gezien ik dus geen kredietkaart heb, hoe kan ik dit oplossen ?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik heb wel een aantal zaken te verkopen.

Alvast bedankt!
Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

mangbaum
Community-lid
Ik heb ook dit probleem! E-bay meent dat je de plaatsingkosten via overschrijving kunt betalen, maar telkens als ik op de link druk, beweerd deze dat ik geen verkopers account heb en wordt ik via een andere link automatisch uitgelogd! Hulp, please!
Bericht 2 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

Verkopers met minder dan 50 feedback MOETEN pay pal als betalingswijze aanvaarden,anders kunnen ze niets aanbieden.
Deze verplichting is een ingebouwde veiligheid voor kopers.
Men zag dat in het verleden de meeste oplichtingen gebeurden met verkopers met lage feedback.
Bericht 3 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

Heb nog een ander probleem in dit verband :

Ik betaal al jaren mijn ebay-rekeningen via paypal.

Jaren terug had ik echter creditcardgegevens ingevuld om via een creditcard mijn fakturen te betalen, en dit bij diverse accounts.

Ik krijg nu een mail van ebay op al mijn accounts dat de betreffende creditcard op 30/11/2009 vervalt en dat ik mijn gegevens dringend moet aanpassen: hier tekst:

Je kunt je creditcardgegevens als volgt bijwerken:

1. Ga naar de homepage van eBay.
2. Klik op Mijn eBay boven aan de pagina en log in met je eBay-gebruikersnaam en wachtwoord.
3. Klik op de link Verkopersaccount (onder Mijn account in het linkernavigatiemenu).
4. Volg de instructies voor het bijwerken van je betalingsmethode.


Als betalingsmethode krijg ik echter Paypal, wat korrekt is.

Weet iemand

a) een andere manier om de creditcardgegevens aan te passen (de vervaldatum is in realiteit al lang veranderd).

b) wat er gebeurt op 30/11/2009 als deze gegevens NIET worden aangepast ?

Ik heb immers al mogen meemaken dat mijn paypalrekening ONDANKS ruim aanwezig saldo zondermeer werd geblokkeerd en alle betalingsovereenkomsten en betaalabonnementen van mijn paypalrekening gewoon werden geannuleerd zonder voorafgaande verwittiging.

Gebeurt iets dergelijks ook bij ebay ???





Bericht 4 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

huwitte
Community-lid
@supergiftman
Die mededeling kreeg ik ook een tijd terug. Het bericht verdween pas uit “mijn eBay” toen ik zowel mijn kredietkaart gegevens in mijn PayPal account had bijgewerkt als in “mijn eBay” account. Maar ik betaal mijn eBay kosten met kredietkaart, niet met PayPal.



Bericht 5 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

@huwitte.

Daar ligt juist het probleem :

als jij naar betalingsmethode gaat krijg je de gegevens van je creditkaart, zodat je ze kan bijwerken.

Ik krijg als betalingsmethode Paypal, met de nodige waarschuwingen dat indien je iets wijzigt er vanalles kan mislopen...





Bericht 6 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

Heb vandaag nogmaals dezelfde mail gekregen op diverse accounts, dus ik zal toch iets moeten trachten te doen ...





Bericht 7 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

huwitte
Community-lid
Raar. En uw PayPal account zelf hebt u al gecontroleerd dat de aanpassing van de vervaldatum daar gebeurd en gelukt is?

http://pages.benl.ebay.be/help/account/paypal-cc.html



Bericht 8 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

joaquin-antique
Community-lid
Ik betaal ook mijn eBay rekeningen automatisch met PayPal en volgens mij moet je voor de verlenging van de creditcardgegevens via het eBay account > Financiële gegevens > Automatische betalingsmethode
PayPal Bewerken
Verwijderen

Werk uw automatische betalingsmethode bij

bij deze laatste link zijn om de gegevens te wijzigen.
Ik weet het niet zeker hoor want dat hoef je maar eens in de zoveel jaar te doen dat je het ook snel weer bent vergeten.
Anders kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen met de Klantendienst waar een medewerkster u zeker zeer vriendelijk van dienst zal zijn, of ze u kan helpen of niet. :-)





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 9 van 20
laatste antwoord

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

wilf8245
Community-lid
Hallo Wilf8245
Ik wou juist een object op E-bay plaatsen 1.50€ maar toen ik de plaatsing kosten langs Turbo-lister 2 heb aangevraagd, word me verteld dat ik 1,25€ plaatsing kosten moet betalen.
Heb ik daar iets verkeerd gedaan, of ingevuld.
Ik kan me nog herineren dat je maar een paar cent moest betalen.
1.25€ op 1,50€ dat kan toch niet.

Wilf8245
Bericht 10 van 20
laatste antwoord