Laat me raden. Het object is betaald met PayPal?
Dat is de grootste afzetterij die er bestaat. Sinds de verplichte invoering ervan ben ik al enkele honderden euro's hieraan kwijt. En wat krijgen we hiervoor in de plaats?
Pure afzetterij is het. Sinds de invoering ervan is het aantal zendingen dat (zogezegd) niet aankomt spectaculair gestegen. Dit geldt dan wel enkel voor de objecten die met PayPal betaald worden.
Geprobeerd om alles wat met PayPal betaald wordt aangetekend op te sturen. Daar ben ik al een stuk van afgestapt. Dat levert nog meer miserie op. Al zet je dat nog duidelijk in je aanbiedingen, de helft van de tijd worden je aanbiedingen toch niet gelezen.
Van de post moet je niet veel verwachten. Ik had een klacht lopen bij de ombudsdienst van de post wegens het systematisch verdwijnen van alles wat ik naar een bepaalde regio verstuurde.
Er werd me een schadevergoeding beloofd. Eergister kreeg ik bericht dat ik daar naar kon fluiten. 4 verloren zendingen in 3 weken allemaal in hetzelfde sorteersentrum. Schadevergoeding: 1 postzegel!!!