annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De verkoop zit op z'n gat !

Wie niet specifiek iets aanbied zoals miniatuurtreintjes, zilveren munten, ...... heeft het blijkbaar moeilijk met verkopen dezer dagen.

Bij mij dan toch, die vanalles en nog wat aanbied zit de verkoop volledig op z'n gat!

Heb nu eens artikelen die ik anders op ebay zou zetten eens op 2de hands dot be gezet om te zien of daar beweging in zit.

Raar maar waar, heb 3 artikelen verkocht op 2 dagen tijd.
Is wel makkelijk, je kan onmiddellijk verkopen, koper belt op om af te halen en deal is rond. Gaat ook erg vlug om objecten te plaatsen.

,-)
Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Betreft: De verkoop zit op z'n gat !

Maar daarmee blijft het huilen met de pet op!

Man man man, wat een miserie !

Zelfs in m'n winkel is het triestig, dan nog een keer wegenwerken erbij !!!
Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Ja, 't is alweer van dat !   Reeds 1 maand amper verkocht en ben al m'n artikelen NU KOPEN er aan het afhalen want m'n winst gaat op in nieuwe plaatsingskosten.

Stond op z'n 150 aanbiedingen en ben nu al geminderd naar 37, morgen gaan er nog af, tot ik wellicht met delamontcreations geen enkele aanbieding meer zal plaatsen en m'n winkel sluiten om dan opnieuw eens te proberen na de zomer.

Ik heb zo de indruk dat ik niet gezien word met m'n winkel omdat er VEEEEL  TE VEEEEEL op Ebay staat.

Partikulieren bieden gratis aan en enorm veel ZONDER FOTO, zodat het echt wel gratis is, maar daardoor staat het vol met rommel, echt rommel.

Ik zou ook liever hebben dat wij zelfstandigen GRATIS mogen aanbieden.  Dan zou ik m'n artikelen niet weghalen in dat geval en gewoon laten staan tot een een toevallige voorbijganger toch wat koopt.

Enfin,  'k weet niet wat de ervaringen zijn van de anderen?

Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Veel te veel op Ebay, dat klopt en ik zeg het nogmaals, al zijn er veel tegenstanders... Ebay moet gesplitst worden in particuliere en zakelijke verkopers, zou mijn inziens een hele verbetering zijn voor de mensen die hier verkopen om hun brood te verdienen.

Bericht 13 van 17
laatste antwoord

wel  zeg ,eerst de mensen een winkeltje aangekaart,,vele hebben dit gedaan,ik niet,als ik af en toe iets opzet,en bijna niks verdien ,had 4 plaatsingen gedaan 1 verkocht 30 euro,moet plaatsingkosten, en gratis verzenden,wat schiet er dan over om een winkel te openen ?ik heb altijd gezegt,ebay,in 2 splitsen,hebben ze me uitgelachen,en waar zitten we nu?failliet gaan ze nog,ge gaat het horen en zien.heb al 2 veilingen annuleert,wacht op rek bet  maand april kosten,en daarna pp buiten,account staat al op privè,enkel aankopen,of sluiten.

fini met alles.onze muntenclubs bestaan ook nog,en ze gaan nog 500.000 ambtenaren moeten aannemen,als ze alles bij de werkmens gaan zoeken,barbequefestijns,voetbalfestijns,ho ze hebben volk tekort!,ja ja,slechte tijden anno 1930.jongens en meisjes zou zeggen,hou ermee op,maar zou aanraden,om naar rommelmarkten te gaan,maar moeten ze weer controleurs opzetten,het zal nooit eindigen.de werkmens is de dupe.

Bericht 14 van 17
laatste antwoord

*k***t     ben jij Franstalig misschien?

je bijdragen lezen zo heel erg moeilijk, spreek jij zoals je schrijft ?   ik bedoel het niet negatief hé, maar 't is zeer moeilijk te begrijpen wat je bedoeld en wat je schrijft.

Johan

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

voila, deurtje dicht, winkel toe, alles is er af wellicht tot in het najaar.

,-)

Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Na drie maanden geen artikelen aanbieden heb ik het dus weer eens geprobeerd.

Zet nu terug m'n thermisch ondergoed er op.

Heb vorig jaar realtief goed verkocht maar het is nu echt weer schrikken!

Heb een winkel geopend (op ebay)  er staan nu terug dezelfde artikelen op en in die eerste 25 dagen van oktober dus NIETS NADA NUL de BOTTEN verkocht.

Wat is er aan de hand?

Ik verkoop niets?   Zal het nog de maand november ook proberen en als het dan niet lukt dan blijf ik wat langer dan 3 maanden weg ofwel start ik een partikuliere account, maakt dan niet uit of het verkoopt of niet maar het kost me dan ook geen geld.

Na wat rondsurfen staat er veel te veel te veel te veel goederen op die nooit zullen verkopen.  Enorm veel kledij, zonder noemenswaardig merk, duizenden en duizenden en dat verkoopt voor geen meter maar pakt dus zo wel een beetje het zicht af van de betere artikelen.  Je ziet door de bomen het bos niet meer met al die gratis aanbiedingen.

Dus, ja, afwachten hé.

Bericht 17 van 17
laatste antwoord