annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Funbieders. Hier melden a.u.b

Voila met die nieuwe regel van ebay kunnen verkopers niet meer controleren of de kopers wel te vertrouwen zijn of niet aangezien ze geen negatief feedback meer kunnen krijgen. Dus stel ik voor als je een negatief ervaring hebt wegens niet betalen van de gebruikersnaam hier te komen plaatsen. Ik zal de lijst bijhouden zodat die overzichtelijk blijft en als je een 0 feedbacker hebt kan je altijd eens komen controleren of zijn gebruikersnaam al dan niet in die lijst hier zit.

Ik weet niet of dit nuttig is maar men kan maar proberen e. Wat denken jullie? anders laat maar zakken e.
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Funbieders. Hier melden a.u.b

forumgutspiller_be
Community-lid
Ik moet eerlijk bekennen dat ik liever achter de pc zit dan achter TV. Ik vind het zo vervelend dat die reclameblokken steeds onderbroken worden doos saaie televisie.

met inzicht in de materie

Niet nodig om hier commentaar op te geven. De mensen die alles gelezen hebben, zullen zelf hun conclusies wel trekken

Ik ben nu eigenlijk al een tijdje iets aan't afvragen. Articcynda, ben je nu bloedserieus met al je opmerkingen of doe je die uitspraken doelbewust om hier wat leven in de brouwerij te brengen.

Ik ga voor het laatste 😉

Waarschijnlijk schater je van het lachen als je weer iemand op zijn paar gekregen hebt en ben je al over je volgende "straffe" uitspraak aan het nadenken ]:)
Bericht 21 van 24
laatste antwoord

Funbieders. Hier melden a.u.b

Nen ezel die iemand op zijn paard krijgt...:^O:^O:^O



Photobucket
Bericht 22 van 24
laatste antwoord

Funbieders. Hier melden a.u.b

@ forumgutspiller :

http://forums-benl.ebay.be/search.jspa?objID=f3002&q=articcynda

Ik wens je veel leesgenot :^O





Bericht 23 van 24
laatste antwoord

Funbieders. Hier melden a.u.b

articcynda
Community-lid
Nu mag ik echt hopen dat je jezelf plaatst tussen de "radeloze gebruikers" ipv tussen de "ervaren gebruikers"!

Hoewel mijn expertise zich grotendeels concentreert op het blootleggen van alle achterpoortjes met het oog op winstmaximalisatie, heb ik ondertussen al een groot aantal transacties succesvol afgehandeld, wat geïllustreerd wordt door een feedback score van 100%. Perfect geschikt om raad te geven aan onervaren nieuwelingen dus.

Articcynda, ben je nu bloedserieus met al je opmerkingen

Er zijn al meer dan genoeg forumbezoekers tegenwoordig die ernstige discussies onmogelijk maken door het posten van spam of commentaren die irrelevant in de context van het topic. Posts 21 in dit topic illustreert perfect wat ik bedoel. Desondanks probeer ik toch mijn steentje bij te dragen aan de kwaliteit op het forum door mijn reacties serieus te houden.
Bericht 24 van 24
laatste antwoord