annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HOERAAAAA ! Eindelijk, we hebben er lang op gewacht. GRATIS aanbieden.

Daar gaan we weer.   We zijn weer gestart met de aanbiedingen.

 

Wij zijn een éénmanszaak en moeten alls doen om kosten te besparen en vooral als het om betaalde aanbiedingen gaat proberen wij die kosten te vermijden.

 

Liever 1000 artikelen gratis mogen aabieden een een procentje meer commissie moeten betalen dan telkens opnieuw kosten te betalen.

 

Dus,   we gaan een keer proberen en zien of de klant ook zal kopen.

 

We waren volledig naar Catawiki overgeschakeld maar daar is nu tegenwordig het probleem dat de veilingmeesters nogal kieskeurig geworden zijn en zeer veel aanbiedingen waarvan zij denken die de 75 euro niet zal halen, aanvaarden ze niet meer.

 

Dus, nu is Ebay terug en gaan we volop aanbieden.

 

Hopelijk zal het vruchten afwerpen.

 

Brokantiek.

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Re: HOERAAAAA ! Eindelijk, we hebben er lang op gewacht. GRATIS aanbieden.

We zijn hier met 4 medewerkers,, doet er dus niet toe, we loggen in op 4 verschillende accounts, afhankelijk van de aanbiedingen.

 

Dus, niet te veel achter zoeken.

 

Johan,   Brokantiek.

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Re: HOERAAAAA ! Eindelijk, we hebben er lang op gewacht. GRATIS aanbieden.

Heb  op facebook van ebay dot com een uitleg gedaan maar ze snappen het niet.

 

Ik gaf hen tal van voorbeelden maar helpt niet.  Dan doen ze mij één of andere uitleg die nergens op trekt en vragen ze mij eens enkele voorbeelden te geven waarom ik denk dat Ebay Belgie niet werkt.

 

Al 1 maand lang, dezelfde items online met maar 1 tot max. 3 vieuws     Dit klopt niet!

 

Heb te vlug eureka geroepen.   EBAY Belgie IS DOOD !!!!!!     Gelukkig is Catawiki er want dank zij Catawiki blijven wij overleven.

 

Ebay daarentegen heeft ons enkele jaren geleden bijna dood gemaakt en het is er nog steeds niet op verbeterd, na nu een nieuwe poging tot aanbieden.   Blijkt dat het puur tijdsverlies was.

 

 

Johan

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Re: HOERAAAAA ! Eindelijk, we hebben er lang op gewacht. GRATIS aanbieden.

Geldt de gratis aanbieding voor particuliere verkopers enkel voor veiligen of ook voor aanbiedingen met vaste prijs?

Dit is mij niet duidelijk en hoop dat iemand mij kan helpen ...

Bericht 13 van 13
laatste antwoord