annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een "eerlijke" verkoper ons kan leren op een "eerlijke manier" fra

@ artic:

- niemand verplicht mij inderdaad om hier te komen lezen maar als je nu nog in één draadje je wartaal zou kunnen poneren dan hadden wij nog tenminste de mogelijkheid om ons bezig te houden met ernstige raadgevingen aan die mensen die daadwerkelijk om eerlijke hulp komen vragen en niet steeds jouw wansmakelijke theorieën tussenin vinden!
Bij deze een eerlijke oproep: blijf vanaf nu aub in dit draadje tot je kan inzien hoe je oprecht eerlijk kan verkopen op ebay.
Je zal ongetwijfeld succes hebben maar dan kan ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) dit draadje links laten liggen.
Nu kunnen we gewoon niet naast je gelul (ja, ik blijf dit zo omschrijven omdat het niets anders is)

Voor de rest begin je misschien best om voor je examens eens contact op te nemen met je prof economie want als die op't examen vraagt wat eerlijke handel inhoudt, dan garandeer ik jou nu al een tweede zittijd of nog slechter: een bis-jaar!

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 54
laatste antwoord
53 ANTWOORDEN 53

blijkbaar is het laatste woord een beetje ingekort geworden.
Wie articcynda ondertussen al wat volgde op het forum weet dat hij van ...
- plaatsingskosten op ebay omzeilt door zo laag mogelijk te starten en zijn opbrengsten verhoogt door allerlei misleidende truukjes
- extra kosten aanrekenen voor gratis betaalvormen
- verhoogde verzendkosten aanrekenen om verkoopscommissies te omzeilen
- etc
... een sport maakt, dan weet je ook wel dat daar in oorprong "frauderen" stond

Bericht 2 van 54
laatste antwoord

Ach, het zijspoor, zo erg was dat allemaal toch niet ? Ik hou wel van een beetje comedy. Artic liet mij geregeld krom liggen van het lachen. Toegegeven, wat er gepost werd was een hoop larie, maar toch vermakelijk.
Bericht 3 van 54
laatste antwoord

Woorden schieten tekort om mijn ontzetting te uiten over deze uitbraak van haat op het Ebayforum... Hoe erg is het toch gesteld met deze wereld, als bepaalde haatdragende verkopers uit jaloezie of om andere obscure redenen al topics aanmaken die enkel en alleen bedoeld zijn om collega verkopers met niets dan goede bedoelingen in diskrediet te brengen? Ik kan deze gang van zaken enkel maar betreuren.

Aan de auteur van dit topic: uit het aantal reacties op je flaming posts blijkt dat je alleen staat met je uitlatingen, waarvan alle respectvolle verkopers zich distantiëren.
Bericht 4 van 54
laatste antwoord

Beste artic, lees eerst nog eens al je postings na die je plaatste in december en lees dan ook nog eens de openingsposting en reactie 1.

Als je dan nog altijd vindt dat je postings niets dan goede bedoelingen hebben, kom mij dat dan gerust eens uitleggen...
Ik zie dit echt niet hoor

Wees gerust, dit draadje heeft niks met haat, jaloezie of andere obscure redenen te maken, gewoon met wat ik met ontstelling las.
Trouwens, waarom zou ik haatdragend of jaloers moeten zijn? Ik heb meer dan voldoende werk met wat ikzelf verkoop dat ik ook nog eens jaloers zou moeten zijn op jouw verkopen

Bericht 5 van 54
laatste antwoord

We begonnen :^Oje al te missen
Hoe zit het met je examens,proffen toch niet teveel op stang gejaagd?
Bericht 6 van 54
laatste antwoord

He, he, gelukkig. Ben je ziek geweest?

Over goede bedoelingen gesproken:
articcynda (20 ) aanbiedingen bekijken 10-01-10 00:22 CET 41 van 41
Ik ben een commercieel ingestelde verkoper en geen liefdadigheidsinstelling die De Post subsidieert. Voor de tarieven die ze aanrekenen moeten ze maar zien dat de poststukken op hun bestemming geraken. Het is niet aan mij om voor hun interne falingen op te draaien.

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600010454&tstart=0&mod=1263079360695

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 54
laatste antwoord

Ik moet echt een goed boek lezen over trollen.

Ik was er zondermeer van overtuigd dat ze rond het jaareinde terug onder de grond verdwijnen !

Bericht 8 van 54
laatste antwoord

We begonnen :^Oje al te missen
Hoe zit het met je examens,proffen toch niet teveel op stang gejaagd?

De examens beginnen morgen pas eigenlijk, dus na 2 weken hard blokken neem ik hierbij even pauze om mijn verlichte ideeën gratis en voor niks met jullie te delen.

He, he, gelukkig. Ben je ziek geweest?

Geen idee van welke planeet jij komt, J-A, maar voor zover ik weet zijn er in Januari al sinds mensenheugenis examens, met bijhorende voorafgaande blokperiode.

Geen idee trouwens waarom je mijn quotes uit context trekt en ze vanuit andere topics importeert in dit topic, hoewel ik natuurlijk toejuich dat je op die manier meewerkt aan de verspreiding van kennis over het Ebayforum.
Zo weten lezers van dit topic ten minste ook dat ze niet verantwoordelijk zijn voor neerstortende cargo vliegtuigen met hun pakketjes aan boord.
Bericht 9 van 54
laatste antwoord

Geen idee van welke planeet jij komt, J-A, maar voor zover ik weet zijn er in Januari al sinds mensenheugenis examens, met bijhorende voorafgaande blokperiode.

Dat is dan misschien altijd zo geweest in trollenland ...

Bericht 10 van 54
laatste antwoord