annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationale verzendingen / meer landen ingeven

Hoe krijg ik in meer landen mijn verzendkosten aanbieden? Wanneer ik een product aanmaak kies ik bij "Internationale verzendingen" voor "Aangepaste locatie". Daar stelt ebay enkele landen voor. Ik zou voor veel meer landen mijn kosten willen vermelden. Hoe kan ik dit doen?
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Je kunt europa aanduiden of wereldwijd
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Ik zal iets specifieker proberen te zijn. Ik kies voor "aangepaste locatie" en ik zou graag de transportkosten naar Luxemburg of Spanje opgeven maar deze staan niet in mijn lijst als optie.
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

De kosten voor heel Europa zijn normaal hetzelfde, met uitzondering van Nederland & Luxemburg, ik vermeld die kosten in mijn beschrijving, Nederland kan je apart selecteren in de lijst van eBay, Luxemburg niet.

m.

m.
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

De kosten voor heel Europa zijn normaal hetzelfde

Volgens mijn kaart ligt Frankrijk dichterbij dan Griekenland. Hoe kunnen de kosten dan hetzelfde zijn? Hoe verder weg, hoe meer brandstof een transportmiddel verbruikt, en dus hoe duurder de verzending lijkt me.
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Kijk maar eens naar de website van de post.

m.

m.
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

UPS heeft 7 zones alleen al maar voor Europa? BV de UK is goedkoper dan Ierland. Maar volgens mij is het niet mogelijk om aparte kosten per land (of UPS zone) in te stellen. Wel jammer... .
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Een aanbiedingsblad dient wel overzichtelijk te blijven hé?
Als men voor ieder land apart de verzendkosten dient in te vullen, dan zou je een ganse dag zoet zijn met 1 aanbieding.

Dit probleem is toch vrij eenvoudig op te lossen?
Maak een verzendkostensjabloon en plak die in je beschrijving...
Zo lostte ik dit alvast op.
zie 360225432785
Dit voorbeeldje was vrij eenvoudig daar het gaat om niet-genormaliseerd via de post maar het kan ook voor verzendingen met verschillende prijzen hé?

Je kan het ook nog doen door een extra winkelblad te maken en in je aanbieding te linken naar dit blad waar je alles kwijt kan omtrent de verzending

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

@mikmak: er bestaan nog meer verzendingsmethodes dan alleen met De Post hé.

Stel bv. een goede vriend woont in Oekraïne en pendelt regelmatig over en weer naar België. Als ik hem pakjes bestemd voor Oekraïne meegeef en hij ze ginder op de plaatselijke post doet, dan komt het veel goedkoper uit. En als eerlijke verkoper, reken ik die korting door aan mijn kopers. Maar Ebay laat momenteel niet toe om dit op de normale wijze op te nemen op het tabblad voor verzending.

Hoe gebruik je trouwens de optie "Andere verzending"?
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Ja, en je Oekraiens vriendje komt om de 14 dagen voor een week naar België en die zal je pakjes meenemen wanneer hij terug vertrekt zeker?
En als de koper dan toch opteert om ze sneller te hebben kan je ze misschien meegeven met je Wit-Russische vriend die overmorgen vertrekt maar waarbij de kost dan wel 2 euro meer zal zijn?
Maar... als't allemaal niet erg is, heb je ook nog de mogelijkheid om het pakje via je Tantenonneke mee te geven die met Pasen voor 14 dagen op vakantie komt en vanuit China kan verzenden als ze terug is op haar missiepost. Vanuit China is de kost immers slechts 1 euro voor een pakske tot 20kg. (stuur jullie tantenonneke nu niet allemaal naar China hé? Dit was maar een voorbeeldje van absurditeit zoals hier de laatste tijd gereageerd wordt)

Als je dit dan ook allemaal in rekening wil brengen, dan kan je misschien evengoed zelf een schemake schrijven in plaats van ebay te wijzen op opvolkomenheden.
Ebay biedt je immers altijd nog de mogelijkheid om bij verzendkosten te kiezen uit "Zie beschrijving"

Bericht 10 van 11
laatste antwoord