annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na sluiten geschil geen feedback kunnen geven

chantal477
Community-lid

Na het openen en sluiten van een geschil wegens niet betaling kan ik geen feedback meer geven voor deze koper.


 


Volgens zijn feedback heeft hij dit reeds meerdere malen gedaan, maar ze staan in de rij positief ipv negatief?


 


Zijn adres die ik na de verkoop verkreeg langs Ebay bestaat niet.


 


Kan ik nog feedback geven?


 


heb dit voorwerp ondertussen met herkansingsaanbod terug verkocht, hoop ik toch, wordt vandaag normaal opgehaald.


 


geen reactie van Ebay op mijn mails.


 


Chantal

Chantal
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Na sluiten geschil geen feedback kunnen geven

Dag Chantal.


 


Als verkoper kan je enkel kiezen tussen geen feedback geven en positieve feedback geven.


 


Dat heeft niets te maken met het wel of niet bestaan van een geschil.


 


Als verkoper heb je immers op ebay geen recht van spreken.


 


En als je wacht op een antwoord op een email aan ebay :  dat antwoord komt er wel hoor !


 


Alleen moet je soms heel lang wachten, zeker als verkoper, want verkopers tevreden stellen is voor ebay zeker geen prioriteit.




Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Na sluiten geschil geen feedback kunnen geven

chantal477
Community-lid

Daarom dus dat de negatieve reacties in de positieve feedback staan van die persoon.


 


Dus volgende keer moet ik hetzelfde doen.


 


Maar als je geen geschil opent dan draai je toch zelf op voor de kosten die Ebay aanrekend, en mijn verkoop ging over 725,- euro.


 


Maar indien ik geen geschil geopend had, dan moest ik opdraaien voor de kosten die aan Ebay moesten betaald worden, het ging hier toch over 44,12 euro (plaatsingskosten inbegr.).


 


En dan had ik waarschijnlijk geen herkansingsaanbod kunnen aanbieden aan de voorlaatste bieder.  Want daar moeten dan ook nog eens de kosten op betaald worden (object is ondertussen verkocht). Ebay zou dan waarschijnlijk 2x de kosten aanrekenen.


 


Heb mijn lesje wel geleerd en voortaan zal het te betalen zijn binnen de 3 werkdagen.

Chantal
Bericht 3 van 3
laatste antwoord