annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatief geven als verkoper

Ik begrijp echt niet waarom EBAY het onmogelijk gemaakt heeft om nog negatief aan een koper te geven.

Je hebt echt van die onmogelijke kopers die het bloed van onder je nagels zouden halen. Reageren niet op mails, betalen niet of laat, lezen de aanbieding niet, bvb je zegt klaar en duidelijk dat het "te repareren" is en dan geven ze een negatieve "dat het kapot is", en nog zovele redenen.

Volgens mij worden kopers OVERBESCHERMD en ik vrees dat de internetcriminaliteit ook hier zal toenemen. Bvb, kopen een duur object met paypal, verklaren dan niet ontvangen te hebben, nemen het geld terug van je paypalrekening en daar sta je dan. Ze geven dan nog een negatieve op de koop toe.

Wat kunnen wij eigenlijk nog doen als verkopers in zo'n geval?

Sommige verkopers verdienen echt een negatieve feedback en nog liefst zouden ze na verschillende overtredingen moeten verboden worden nog op ebay aangesloten te zijn. Misschien via hun computernummer dat ze geblokkeerd worden.

Johan
Bericht 1 van 43
laatste antwoord
42 ANTWOORDEN 42

LOL, U biedt nooit iets aan !!!!

Heb je dan niet op je kalender gezien dat het aanbieden van objecten pas dit weekend weer mogelijk is? Ik begin te vrezen dat je glazen bol aan het falen is, m'n beste...

On topic: je hebt nooit een garantie dat de geïnteresseerde ook effectief het item zal kopen nadat je het naar Buy It Now hebt omgevormd. Wat ik zou doen is het volgende:
  • biedt het item aan als Buy It Now maar laat de veiling gewoon doorlopen
  • breng de geïnteresseerde op de hoogte van het Buy It Now object
  • van zodra de geïnteresseerde toehapt haal je de veiling offline
Bericht 31 van 43
laatste antwoord

Heb je dan niet op je kalender gezien dat het aanbieden van objecten pas dit weekend weer mogelijk is? Ik begin te vrezen dat je glazen bol aan het falen is, m'n beste...

Aandiedingen kan je 24/24, 7/7. Dus niet pas "dit weekend".

Photobucket
Bericht 32 van 43
laatste antwoord

En ik moet Mirjam echt toetreden.
De laatste maanden gaat mijn verkoop er steevast op vooruit.
Alles hangt denk ik af van het soort publiek (niche) dat je trekt met je verkopen.

Photobucket
Bericht 33 van 43
laatste antwoord

Aandiedingen [sic] kan je 24/24, 7/7. Dus niet pas "dit weekend".

Maar dan moet je er wel een plaatsingskost op betalen, en het komende weekend niet. Dat is nou net waar het hier allemaal om draait, Paradise! Welkom terug op Aarde 😉
Bericht 34 van 43
laatste antwoord

Man man man

Photobucket
Bericht 35 van 43
laatste antwoord

Ik hou de data bij van gratis acties in een kalender!

Daarom heb je geen glazen bol nodig!

Ik hou zelf statistieken bij van mijn eigen verkopen, heb ik ook geen glazen bol voor nodig.

Om te beseffen dat Uw bijdragen hier op dit forum vaak te belachelijk voor woorden zijn heb ik ook geen glazen bol voor nodig.

,-)
Bericht 36 van 43
laatste antwoord

Ik hou de data bij van gratis acties in een kalender!

Awel, dan is het toch volstrekt duidelijk waarom ik niets kan aanbieden? Vanwaar dan de nutteloze opmerking "LOL, U biedt nooit iets aan"?
Bericht 37 van 43
laatste antwoord

waarom ik niets kan aanbieden

Nie kunnen en nie willen is nie 't zelfde hé.
Hollander zeker? (sorry J.A.)

Photobucket
Bericht 38 van 43
laatste antwoord

Hollander zeker?

Als je de moeite had gedaan om mijn vorige items te bekijken, had je gezien dat ik vnl. elektronica verkoop en geen kaas of oranje sjaaltjes.
Bericht 39 van 43
laatste antwoord

Stop daar nu toch eens mee 🙂
Thx hotfix, hier gaat ook alles prima 🙂
Bericht 40 van 43
laatste antwoord