annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nu kopen object Annulatie !

Mijn feedback is (15) 100% positief
Ik heb 2 objecten aangeboden met nu kopen met 2 x een tikfout (89 euro in plaats van 189 euro) Ik wou ze er onmiddelijk afhalen maar er had iemand beidne objecten al gekocht. Bovendien had ik restricties opgelegd voor alleen Europese unie (wel met een tekstje: international buyers welcome, om Engelsen en Duitsers aan te moedigen)

Nu is de koper van Canada, ik heb hem mijn vergissing uitgelegd, maar hij dreigt met negatieve feedback als ik men objecten toch niet verkoop tegen de vergissingsprijs, hij heeft geen enkel begrip en hoopt zijn slag te kunnen slaan. WAT KAN IK DOEN ? Ik heb al een geschil geopent, hij heeft de annulatie geannuleerd,

Ik vrees als ik 2 negatieve feedbacks krijg dat mijn account wordt geschorst. (of niet??)

Iemand enige raad ???
Bericht 1 van 49
laatste antwoord
48 ANTWOORDEN 48

@ebay going down

Teneerste, betreffende de goederen, het gaat om een doosje in mint staat (momenteel een nu kopen op ebay.com voor €500)

Ten tweede, er staat duidelijk Europese Unie, tenzij je niet kan lezen. Ik stuur niet naar Canada, om dan te zien hoe een groot bedrag op paypal geblokkeerd blijft.

Het is een samenloop van twee dingen. Bij een veiling moet een verkoper zich eraan houden, bij een nu kopen kan er wel degelijk een vergissing optreden.

Ik ken de waarde van men goederen wel degelijk, men andere zaken zijn wel verkocht. Dit was wel degelijk een vergissing, komt erbij dat als ik he tnu toch opstuur hij me sowiso een negatieve feedback geeft + risico dat hij ook aangeeft niets te hebben ontvangen.
Bericht 11 van 49
laatste antwoord

+ risico dat hij ook aangeeft niets te hebben ontvangen.

Voor de woekerprijs van je object kan je aangetekend verzenden, dan loop je dat risico niet.
Bericht 12 van 49
laatste antwoord

500 Euro ??? :^O
Had je je dan ook niet vergist met die 189 Euro ? Moest het dan geen 489 Euro zijn?

Dan moet je snel deze hier allemaal opkopen!

http://shop.benl.ebay.be/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=Donkey+Kong+2+Nintendo+Game+%26+Watch+

http://shop.benl.ebay.be/i.html?_nkw=Mario+Bros+Nintendo+Game+%26+Watch+&_sacat=0&_odkw=Donkey+Kong+2+Nintendo+Game+%26+Watch&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313

Dat is vlug een paar duizend Euro winst !

Ten tweede, er staat duidelijk Europese Unie, tenzij je niet kan lezen. Ik stuur niet naar Canada
International buyers are welcome
Hoe kan die Canadees nu weten dat je daarmee enkel Duitsers en Engelsen bedoeld ?
Dan moest je maar German and English buyers geschreven hebben !

Iedereen die een beetje logisch nadenkt heeft dit door!
Ik blijf er bij: Je wil gewoon de boel belazeren. X-(
Ik kijk uit naar jouw feedbacks !

Bericht 13 van 49
laatste antwoord

@ e_bay_is_going_down

Je moet de aanbieding volledig lezen, in het eBay-gedeelte over de verzending staat er wel : alleen verzending naar de Europese Unie !

m.

m.
Bericht 14 van 49
laatste antwoord

Dommerik, het gaat om het doosje, als dat niet in nieuwe staat is heb je de standaardprijs.

Ondertussen weet ik ook dat jij een kennis bent van de Canadees 😉 Geen wonder dat jullie het zo hard proberen. Met de juiste connecties kan je er een hoop winst op maken.

De boel belazeren, als dat de boel belazeren is, amai !
Een vergissing blijft een vergissing, komt daar nog eens bij dat de koper mij vanaf mail 1 al aan het chanteren is met negatieve feedback, wat hij sowiso zal doen als hij de spellen ontvangt.

Grappig dat iemand met 0 feedback hier met kennis staat de zwaaien.
Bericht 15 van 49
laatste antwoord

Laat je niet chanteren, negatieve FB is geen ramp ! ;-)

m.

m.
Bericht 16 van 49
laatste antwoord

Ikke kennis van de Canadees ? :^O
0 feedback ? :^O
Onder een andere account posten is een bescherming tegen oneerlijke foefelaars als jij. X-(

Een vergissing blijft een vergissing
Ik kan aannemen dat je je éénmaal vergist met een prijs als je een aanbieding maakt, maar toch geen twee maal ???
Hoe verklaar je dat dan?

En ja, ik blijf er bij: Je wil gewoon de boel belazeren.

Hier alvast een voorproefje:

@mikmak147
Begrijp je niet dat die Canadees geboden heeft als er bij staat International buyers are welcome zonder dat daar specifiek onderscheid wordt in gemaakt?

Laat je niet chanteren
Zou jij geen negatieve feedback geven als je plots 100Euro (X2) meer moet geven voor jouw aankoop dan ?

Bericht 17 van 49
laatste antwoord

*zucht* Ik krijg de indruk dat ik hier nog de enige eerlijke verkoper ben op EBAY...
Bericht 18 van 49
laatste antwoord

Ik snap toch niet wat hier FOEFELEN aan is hoor !!

2 x nu-kopen object met fout, 2 x annulatie gevraagd.
Punt
Als vergissen foefelen is...

De kopen is hier NIET de dupe aangezien het niet om een veiling ging!

Trouwens, ik moet helemaal niets, en naar Canada versturen om dan toch negatieve feedback te krijgen is het laatste wat ik zal doen.
Bericht 19 van 49
laatste antwoord

@mikmak147
Begrijp je niet dat die Canadees geboden heeft als er bij staat International buyers are welcome zonder dat daar specifiek onderscheid wordt in gemaakt?

Ja dat begrijp ik wel, maar een koper moet de aanbieding volledig lezen !!! Dus enkel verzending naar de Europese Unie (buitenlanders en dus ook Canadezen mogen bieden maar moeten het voorwerp naar een Europees adres laten opsturen), als die Canadees zijn pak naar Canada wil laten versturen heeft Biomann een geldige reden om de verkoop te weigeren.

m.

m.
Bericht 20 van 49
laatste antwoord