annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ONBEGRIJPELIJKE BIEDGESCHIEDENIS

Object is verkocht na 9 biedingen. Van die negen zijn er 8 van dezelfde bieder (zonder tegenpartij, telkens een hoger bedrag??). De 9e bieding is de uiteindelijke koper?
Als beginneling snap ik niet hoe je 8 maal een ander biedbedrag kan plaatsen zonder tegenpartij??
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Over welk object gaat het ?
Had de uiteindelijke koper vroeger geboden dan die bieder die 8 biedingen plaatste ?

m.

m.
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Als beginneling snap ik niet hoe je 8 maal een ander biedbedrag kan plaatsen zonder tegenpartij??

Dat kan. En die bedragen worden zichtbaar als iemand anders een hoger bod plaatst.

Is het de onderstaande biedgeschiedenis waar het over gaat? De automatische tussenbiedingen die normaal niet zichtbaar zijn, zijn hier getoond. Hier was er wel een tegenpartij die al een bod geplaatst had voordat de reeks van biedingen gebeurden:

http://offer.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=250559957260&showauto=true

Onderaan deze lijst met bieders vindt u ook een link naar de uitleg over het automatische biedsysteem.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

De niet-winnende bieder, met privé feedback is momenteel niet actief op eBay, heeft in de laatste 6 maanden 42 bodintrekkingen, en heeft door zijn tussenkomst de prijs flink opgedreven...
Op zijn minst eigenaardig, zou ik zo zeggen.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Bedankt voor de reacties. 'Huwitte' publiceert zelfs de ganse biedgeschiedenis. (Hoe je daar achter komt begrijp ik helemaal niet.)
Ik wist niet dat AUTOMATISCHE biedingen niet zichtbaar worden. Hoe dit automatisch bieden in zijn werk gaat begrijp ik nog niet. Ik was in h'et gedacht dat elk hoger bod voorafgegaan was van een bod van EEN ANDERE BIEDER; Ja dat is zo, maar men toont, waarom niet? die bieding niet???wanneer het een automatische bieding is.
Nogmaals bedankt voor alle hulp en inzicht...tot op heden.
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Hé, brengen die kaarten zoveel op ? ik heb er ook nog een hele hoop liggen ! goed zo ! :-D

m.

m.
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

de ganse biedgeschiedenis. (Hoe je daar achter komt begrijp ik helemaal niet.)

Als men op de veilingpagina op biedingen klikt ziet men de lijst met biedingen. Rechtsboven deze lijst ziet men de aanklikbare link “Automatische biedingen weergeven”.

Het enige geval waar een bieder tegen zichzelf kan opbieden zonder (al dan niet automatische) tussenbiedingen van iemand anders is bij een veiling met reserve (minimum prijs) zolang de reserve niet bereikt is, maar dat soort van veilingen komt men hier op eBay.be niet zo gauw tegen. ;-)

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

HUWITTE, van harte bedankt. Nu begrijp het de kwestie al heel wat beter.
Groetjes!
Ward
Bericht 8 van 8
laatste antwoord