annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onderwerpen komen vaak terug, door andere ebayleden ....

Het is frapant en ook grappig, zovele onderwerpen en frustraties die telkens weer terugkomen door andere ebayleden.

 

Ik reageer er totaal niet meer op maar het is straf. Ik lees het wel en doe m'n best om niet meer te reageren want zou toch maar in herhaling vallen en heb althans geleerd dat dit forum enkel maar dient om stoom af te laten maar dat er concreet niets aan de problemen gedaan word.

 

Dus .....  ik blijf vooral lezen en wat betreft het aanbieden ben ik ferm geminderd  tot periodes dat ik niets meer aanbied omdat Ebay mij op momenten veel te veel kost.

 

Ik bied nu enkel en alleen nog spullen aan waarvan ik voor 90% vermoed dat het zal verkocht worden en er biedingen zullen zijn.

 

Voor de rest heb ik een prachtige site gevonden waar er nu reeds 1500 artikelen gratis online staan en het kost me maar 5% commissie op de verkoop en ben ook niet verplicht om paypal te gebruiken voor het buitenland.

 

Ebay is al lang niet meer wat het geweest is.  Erg spijitig.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Onderwerpen komen vaak terug, door andere ebayleden ....

Zelfs de die-hards hebben het opgegeven om hier te posten. Kan ze geen ongelijk geven. Ebay luistert toch niet.

 

Wat er van aan is weet ik niet. Ik heb online gelezen dat er in de VS in verschillende staten een onderzoek gestart is naar Ebay na de hack die er een tijd geleden gebeurd is. Ik hoop dat ze verder kijken dan die cyberattack alleen. Ebay heeft nog wel een paar lijken in de kast verstopt. Bv. verkopers plaatsingskosten laten betalen zonder te garanderen dat uw objecten überhaupt zullen getoond worden.

 

Ik denk echt dat we binnen een jaar of 10 op de tv reportages gaan zien van het oppermachtige Ebay en hoe het zo ver kunnen komen is dat die kopje onder gegaan zijn.

 

Voor mij is Ebay afgelopen jaren het typevoorbeeld geworden van een grote multinational waar het management enkel bezig is met een korte termijn visie om hun eigen zakken te vullen en de aandeelhouders tevreden te stellen. Dat dit alles op lange termijn kapot maakt is blijkbaar van geen tel.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Onderwerpen komen vaak terug, door andere ebayleden ....

Kommer en kwel, kwammer en kwal.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord