annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

drumcorpsbelgium
Community-lid

Voor wie niet mee is met de vraag, er zijn draadjes die het duidelijk maken en het staat vrij Uw reactie hier op te geven.


 


Ebay-medewerkers verklaren dat het splitsen van het Franstalige en Nederlandstalige gedeelte op vraag is van de verkopers zelf.


 


Zoals ebay nu ingesteld is, is het zo dat Vlaamse aanbiedingen moeilijk zichtbaar zijn voor de Waalse kopers en omgekeerd de Waalse aanbiedingen voor de Vlaamse kopers.


 


Het komt er op neer dat ebay het land in twee gesplitst heeft en zodus Wallonië en Vlaanderen tegenover elkaar het "buitenland" is.


 


Zowel aan Waalse als aan Vlaamse kant klagen de verkopers daardoor inkomsten te verliezen (voor zakelijke verkopers) en dus de partikuliere verkoper ook duidelijk minder verkoopt aan het andere taalgebied.  Dit alles door de zichtbaarheid tijdens het zoeken naar objecten.


 


Vinden we dit goed of niet goed?

Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

livinho71
Community-lid

Het is schandalig!!

Bericht 2 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

Denk je nu echt dat ebay zal veranderen of aanpassen?


Kassa, kassa, lees hun oplossing voor de crisis en de mindere inkomsten.

Bericht 3 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

het kan in ieder geval geen kwaad om onze mening te ventileren...en hopelijk terug zoals vroeger met de nakende topmaanden in het vooruitzicht kan het niet snel genoeg gaan...ik ga in ieder geval niet dubbel aanbieden, dan besteed ik dat extra geld wel aan een webwinkel en hosting hiervoor.

Bericht 4 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

Staat deze poll ook op de franstalige site ?

Bericht 5 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

Indien iemand goed de Franse taal machtig is en weet hoe je een poll moet maken, dan graag initiatief aub.


 


Ik kan niet zo goed Frans.


 


Jean

Bericht 6 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

STEMMEN graag,  scroll naar boven of naar beneden wanneer je de POLL niet ziet staan.


 


Jean

Bericht 7 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

tjr0000
Community-lid

Tot nu toe zeggen de stemming alles, denk ik.


 


Het is niet alleen slecht voor de professionele verkopers (natuurlijk vooral voor hen), maar ook voor de particulier is dit een slechte zaak. Als je iets wilt kopen, heb je minder keus dan vroeger.

Bericht 8 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?

drumcorpsbelgium
Community-lid

Victory zal ik zeker nog niet kraaien maar het is inderdaad een duidelijk statement van de stemmers.


 


Mag ik bij deze openlijk vragen aan de EBAY medewerkers die dit lezen of vast en zeker volgen om deze issue onder de aandacht te brengen bij de bevoegde personen.


 


Het zou ons eveneens plezieren dat hier op deze poll een reactie komt van Ebay zodat we op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen.


 


 


Jean

Bericht 9 van 24
laatste antwoord

Betreft: POLL: Splitsing ebay benl & ebay befr goeie zaak of slechte zaak?


Tot nu toe zeggen de stemming alles, denk ik.


 


Het is niet alleen slecht voor de professionele verkopers (natuurlijk vooral voor hen), maar ook voor de particulier is dit een slechte zaak. Als je iets wilt kopen, heb je minder keus dan vroeger.



Idd, de stemming spreekt boekdelen, maar of Ebay daar rekening mee zal houden is nog maar de vraag.


Enne, ja... als ik iets koop hier is dat meestal modelbouw en militaria, soms boeken en de meeste verkopers van die dingen wonen in Wallonië. Nu kan ik niet meer zien wat die mensen in de aanbieding hebben, maw: ik heb intussen wss al wel één en ander mislopen. Maar anderzijds staan er wel aanbiedingen uit het Brusselse, waar toch wel overwegend Frans wordt gesproken, klopt dus ook niet dan!


Als Ebay zo verder gaat, zal ik toch ook wel andere oorden opzoeken hoor!

Bericht 10 van 24
laatste antwoord