Lijkt het je niet redelijk dat ik als koper nu stilaan overweeg mijn geld terug te vragen?
Niet meer dan logisch, maar waar ligt de grens ?
Heb bijvoorbeeld nu zo'n pipo uit één of ander boerengat in Frankrijk, die vorige zondag iets van me kocht en onmiddellijk betaalde via PP.
Het item vertrok maandagochtend, maar gezien de natuurlijke traagheid van de franse post die van de belgische op zijn minst evenaart is het object nog niet toegekomen.
Resultaat: gisteren al een claim wegens niet ontvangen object aan mijn broek...
Als Pipo nu oordeelt dat hij wel lang genoeg heeft gewacht en het object dan ook als strafmaatregel gratis mag hebben hang ik.
Omstreeks 65% van mijn verkopen worden betaald met PP.
Zowat 1% van mijn verzendingen komt zogezegd niet toe, maar hiervan is bijna 100% betaald met PP.
Toeval ?
Ik verstuur al enkele jaren maandelijks al naar gelang het seizoen tussen de 500 en 1000 objecten, dus ik denk dat mijn 'statistieken' toch al min of meer een grond van betrouwbaarheid hebben...