annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal hoeft niet steeds negatief bekeken te worden...

Dankzij Paypal verkocht ik reeds aan klanten uit Brazilië, USA, Costa Rica, Canada, Egypte, Zuid-Afrika, Japan, China, Rusland, Turkije, Australië, Nieuw-Zeeland, Nieuw-Caledonië en zo kan ik nog wel een tijdje verder gaan...
Dat er af en toe ook een belg met Paypal betaalt, is een "accident de parcours" waarmee ik rekening mee hou, maar dit weegt nog steeds niet op tegenover de kansen die Paypal me bieden om ook kopers buiten de EU aan te trekken.

M.a.w.: ondanks alle negatieve bemerkingen die hier op de site te lezen staan, heeft Paypal in je aanbiedingen ook een resem voordelen!
Zorg er gewoon voor dat je de Paypalkosten vooraf incalculeert in je startprijzen bij veilingen of je vaste-prijs-aanbiedingen.
Zo moeilijk kan dit toch niet zijn???

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 62
laatste antwoord
61 ANTWOORDEN 61

Buiten het feit dat het ambetant is dat Paypal iemands geld achterhoud, is het ook een mooie manier om geld te verdienen. Paypal kan dan 90 dagen met dat geld doen wat ze willen (beleggen, enz). Als rekeninghouder zou je er eigenlijk op moeten staan dat ze je intrest geven op dat deel dat ze achterhouden. Maar ja. Het lijkt me een ideaal probleem voor Test aankoop en de FOD economie. Zelf heb ik dat probleem niet (gebruik mijn account enkel om te betalen) maar als ik van de andere leden was zou ik die instanties toch eens contacteren. Volgens mij is het onwettelijk dat een bank zomaar eenzijdig het geld achterhoud van een klant zonder dat daar echt een reden toe is.
Bericht 51 van 62
laatste antwoord

Als rekeninghouder zou je er eigenlijk op moeten staan dat ze je intrest geven op dat deel dat ze achterhouden.

Dat is meegenomen in mijn klacht. Ik eis 5% rente per 90 dagen over het geld dat ingehouden is.
Dan ga ik door met dat account.
Indien PayPal dat niet doet dan hou ik dat account alleen nog aan om eBay rekeningen mee te betalen via de gekoppelde creditcard.

De beste uitvinding na het wiel is nu de creditcard en dan specifiek de Platinum Mastercard. :^O

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 52 van 62
laatste antwoord

Nee volgens mij is dat de golden american express kaart!
En hopelijk gaat PAY PAL niet beleggen met die reserve;-)
Bericht 53 van 62
laatste antwoord

Ik ben PayPal ondertussen KOTSBEU!!!

Ik ontvang bijna 1 op de 2 betaling via PayPal. Ik moet er geen tekening bijmaken hoeveel extra kosten dit met zich meebrengt.

Vriendelijk vragen om via overschrijving te betalen? Helpt niet. Zelfs dan betalen ze nog via PayPal.

Doorrekenen in de prijzen? Dat lukt misschien voor nichemarkten. Ik verkoop producten waar veel concurrentie in is. Ik heb mijn prijzen verhoogt om de PayPal kosten in door te rekenen. Gevolg: mijn verkoop valt op zijn gat.

Ik vind dit absoluut niet kunnen dat Ebay ons verplicht om dit te aanvaarden.

Toffe wijzigingen.... Ik betaal iets lagere plaatsingskosten. Nadien mag ik X euro extra kosten aan PayPal betalen.

Bij mij betekent dit een kostenstijging van 1000den euro's die éénzijdig zonder voorafgaande verwittiging opgedrongen worden. Ik ben er met Ebay in over gesprek. Ik hoop dat ze met een oplossing komen anders volgt er ook van mij een klacht bij de bevoegde instanties. En ik hoop dat nog veel andere verkopers dit ook doen!!!

Ik volg al een tijdje met argusogen alle veranderingen op buitenlandse Ebaysites. Alles wat daar reeds doorgevoerd is, is hier ook van kracht geworden. Het blokkeren van uw centen op uw PayPalrekening is daar al een tijdje van kracht.

Het volgende waar je u aan mag verwachten is dat je alles gratis gaat mogen versturen!!! Let op mijn woorden.

Proficiat Ebay. Je bent goed bezig om alles naar de KL*T*N te helpen.
Bericht 54 van 62
laatste antwoord

En binnenkort PP verplicht voor alle aanbiedingen ?
is nu al zo in Frankrijk ! :-(

m.

m.
Bericht 55 van 62
laatste antwoord

@ mikmak147

Als je een shop hebt, is dit ook in België al verplicht.

In de UK worden uw PayPalcenten al een tijdje vastgehouden. Als ik me niet vergis ben je daar op Ebay verplicht om alles gratis te versturen (of toch voor de rubrieken waar ik kijk).

Zoek via Google maar eens op de trefwoorden paypal sucks. Look and be surprised!!!
Bericht 56 van 62
laatste antwoord

Paypal hoeft niet steeds negatief bekeken te worden..
was het positieve en hoopvolle begin van dit draadje en nu zijn we al bij paypal sucks

:^O

Bericht 57 van 62
laatste antwoord

jaja, maar het wiel blijft toch een toffe uitvinding

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 58 van 62
laatste antwoord

PayPal ook sinaaiman, misschien niet zo'n toffe uitvinding voor sommige verkopers maar toch wel voor de grootaandeelhouders, de CEO en andere mega-graaiers. :^O

Bericht 59 van 62
laatste antwoord

@ mikmak147
Als je een shop hebt, is dit ook in België al verplicht.

1 van de redenen waarom ik mijn eBay-winkeltje gesloten heb. :|

m.

m.
Bericht 60 van 62
laatste antwoord