dat ertegenin gaan geen oplossing was.
Nee Frits, er tegenin gaan werkt niet bij verstokte PayPal bashers. 't Is net als in de politiek, je moet die PayPal demoniseerders met duidelijke, goede argumenten om de oren slaan.
Ik zou niet weten hoe ik anders dan via PayPal betalingen van mensen van over de hele wereld zou kunnen accepteren.
Misschien rechtstreeks creditcard betalingen accepteren via een Mastercard of Visa account maar daarvan zijn de kosten veel hoger dan die van PayPal.
Ik heb dat een poosje gedaan maar die procedure om
1. zo'n account te krijgen is nogal bewerkelijk en
2. die maatschappijen lichten je hele hebben en houwen door (begrijpelijk) alsof je een crimineel bent en
3. om je geld te ontvangen is erg bewerkelijk en tijdrovend en veel onbetrouwbaarder voor de koper dan PayPal.
Je moet daar ook nog eens zo'n apparaatje voor aanschaffen (duur). Wellicht handig voor mensen die ook een echte winkel hebben maar niet voor verkopers die uitsluitend via eBay verkopen.
Ik ben die negativo's ook kotsbeu maar aan de andere kant heb ik ook wel een beetje medelijden met ze omdat ze gewoon het hele PayPal concept waarschijnlijk niet begrijpen.
Niet iedereen is even goed thuis in de "geldwereld" en ik heb begrepen dat er zelfs nog mensen zijn die geen creditcard hebben maar wel verkoper met een winkel zijn. :-)
Nemo me cohabitat inpuntem