annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Plaatsingskosten voor opnieuw aanbieden

Eigenlijk is het wel grof...
Je bied iets aan,je gebruikt wat tierlantijntjes en extra foto's enz... en je hebt een paar euro plaatsingskosten aan je broek...
Als je object niet verkocht wordt, mag je bij heraanbieden die kosten nogmaals betalen...
En je krijgt je plaatsingskosten terug als het de 2e maal verkocht wordt en anders 2x betalen... (dat was vroeger wel anders....)
DWZ dat ebay er baat bij heeft dat je object niet verkocht wordt de 2e maal en dat jijzelf als verkoper je objecten tegen een belachelijk lage prijs moet aanbieden als je ze verkocht wil hebben... (of beter geef ze gratis weg...)

Il zou het eerder logisch vinden dat je minimaal 1x of meerdere keren je object opnieuw gratis mag aanbieden...
Ze hebben immers de verkoopscommissie toch ook nog ???

En hoe lang kan je wachten met opnieuw aanbieden ??
In de hoop dat er een promotie komt ??
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Ik wacht inderdaad tot er een promotie is, en dan bied ik alles wat niet verkocht is op nieuw aan !
Jammer dat alles maar 60 dagen blijft staan op de lijst van onverkochte objecten .

m.

m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Jammer dat alles maar 60 dagen blijft staan op de lijst van onverkochte objecten .

Je kan ze toch in je Turbo Lister parkeren totdat er een promotie is en ze dan in één keer plaatsen.

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Turbolister gaat niet op Mac !!!

m.

m.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Heb het gebruik van turbolister nog niet bekeken...
Heb vroeger altijd veel meer gekocht dan verkocht...
En dan een paar jaar stilgelegen....
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

En Garagesale lukt ook niet op mijn Mac, die is te oud !
Ik hou wel de objectnummers bij, via Google kan je de aanbiedingen langer dan 60 dagen terugvinden.

m.

m.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord