annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WAT DOE IK??

30 december heb ik een trench van burberry verkocht.Na vele vriendelijke mailtjes geen reactie en een geschil geopend dat het object niet meer kon verkocht worden omdat de jas van de droogkuis kwam en drie weken in mijn hal heeft gehangen en mijn man hem terug had aangedaan voor mijn dochter.Uiteraard had mijn dochter hem terug vuilgemaakt.
Nog geen reactie van de koper omwille van het geopend geschil wegens annulatie verkoop.Ik heb het geschil gesloten en heb mijn verkoopscommissie teruggekregen.
Nu komt het.Na vier weken krijg ik een mail van betaling factuur.Ben ik terug zo vriendelijk om te melden dat ze de betaling niet moet doen.Tot mijn grote verbazing staat het geld vier dagen erna toch op mijn rekening.
Ik stuur een mail om nog maar is te zeggen dat de jas niet meer te koop is en dat ik haar gegevens nodig heb om terug te storten.
In plaats van haar bankgegevens te geven geeft ze haar adres en doet ze alsof haar neus bloedt.Wat moet ik nu doen want ze reageert helemaal niet maar, ik voel het al aankomen straks ben ik de bedriegster want ze heeft tenslotte betaalt!(na 1O mailtjes en vier weken verder)Mijn vraag is, nu kan ze mij daar een negatieve feedback voor geven of kan ze helemaal niets doen?
Bericht 1 van 60
laatste antwoord
59 ANTWOORDEN 59

WAT DOE IK??

Als de koper niet meer reageert op je correspondentie, dan lijkt me dat duidelijk een teken van slechte wil. Beschouw dat overgemaakte geld dus maar als een vrijwillige schadevergoeding van de koper naar jou toe

KOMAAN ZEG !!!!!!!!!

Waar gaat het naartoe als dergelijke adviezen gegeven worden???

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 11 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

@hetzijspoor...

Zelfde procedure als met die sony-san dan maar? :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Nog efkes wachten JA ;-)

Bericht 13 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Alvast bedankt voor jullie reacties.Ik heb ondertussen haar centen terug gestort en haar nog maar is een mailtje gestuurd.Jammer genoeg kreeg ik weer geen reactie.
Och ja,mij valt niets te verwijten.Ik heb mijn plicht gedaan.
Groetjes.
Bericht 14 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

@ Anneke & Frits :

gun ons wel ons dagelijks verzetje aub !!!

]:)

Bericht 15 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Zeer graag gedaan, altijd tot dienst van collega verkopers.

Ik heb ondertussen haar centen terug gestort en haar nog maar is een mailtje gestuurd.Jammer genoeg kreeg ik weer geen reactie.
Och ja,mij valt niets te verwijten.Ik heb mijn plicht gedaan.

Jou valt zeker niets te verwijten, maar helaas vrees ik dat je je ondanks het terugstorten van het geld, nog steeds aan een negatieve feedback kunt verwachten, of in het beste geval een neutrale...

@hetzijspoor: niet iedereen heeft dezelfde mening, gelieve dus een minimum van respect aan de dag te leggen voor de opinie van anderen. Bij voorbaat dank.
Bericht 16 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Jou valt zeker niets te verwijten, maar helaas vrees ik dat je je ondanks het terugstorten van het geld, nog steeds aan een negatieve feedback kunt verwachten, of in het beste geval een neutrale...

Dat kan zijn, maar ik zou me toch schuldig voelen als ik het geld zou houden. Dat zou ik diefstal vinden.
Bericht 17 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

@ articcynda: als zelfverklaarde "eerlijke verkoper" zou je moeten weten dat jouw advies in #9 gelijk is aan diefstal!

Kom mij dan ook NOOIT meer vragen om een greintje respect voor je waanzinnige, smaakloze en waardeloze adviezen!
Van mij zal je dit niet krijgen zolang je bezig blijft zoals je nu bezig bent!

Bericht 18 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Wil er mij aub iemand een mailtje sturen als 't hier zo plezant is??

Zie se Frits, op zo'n momenten heb ik echt spijt dat ze onze expertendraadjes volledig verwijderd hebben.

Man man man toch...

Photobucket
Bericht 19 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

@ Chantal,

ik ben er bijna van overtuigd dat artic zichzelf nog zou durven aangemeld hebben als kandidaat-expert hoor!

Bericht 20 van 60
laatste antwoord