Naar mijn mening moet het na de 10 mailtjes die je die persoon gestuurd hebt toch duidelijk zijn dat de jas niet meer te koop is. De reden hiervoor is dat de potentiële koper veel te lang gewacht heeft om de betaling te doen, niet te vergeten!
Als de koper niet meer reageert op je correspondentie, dan lijkt me dat duidelijk een teken van slechte wil. Beschouw dat overgemaakte geld dus maar als een vrijwillige schadevergoeding van de koper naar jou toe, en sluit de transactie zonder er verder nog gevolg aan te geven. De kans dat je een negatieve feedback krijgt zit er dan inderdaad wel in, maar dat is nu ook het einde van de wereld niet. Helaas zullen er op Ebay altijd mensen met slechte bedoelingen rondlopen, dat is niet te vermijden. En van Ebay zelf moeten wij als verkopers geen enkele bescherming of ondersteuning verwachten, dat is inmiddels wel duidelijk. Overigens, je hebt hier te maken met het soort mensen dat negatieve feedback geeft enkel en alleen omdat ze de macht hebben om dat te doen, ongeacht of je dat geld nu terugstort of niet.