annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom laat Ebay kopers die niet betalen gewoon hun gang gaan en worden die niet verwijderd

Waarom laat Ebay kopers die niet betalen gewoon hun gang gaan en worden die niet verwijderd.

Zelf bieden deze kopers ook materiaal of dergelijks aan deze is er zo een (pacha2013arthur)

gaat het alleen maar om geld binnen te rijven en voor de rest laat ze maar doen!!

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Waarom laat Ebay kopers die niet betalen gewoon hun gang gaan en worden die niet verwijderd

Omdat het ebay natuurlijk niet interesseert of de koper betaald of niet, de commissie is reeds binnen op moment van kopen.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Waarom laat Ebay kopers die niet betalen gewoon hun gang gaan en worden die niet verwijderd

Momenteel is het zo dat je als koper overbeschermd bent en als verkoper in de kou gelaten.

 

Ik heb enkele weken terug een beer verkocht, opgestuurd met rack en trace naar de USA.

 

De koper heeft met paypal betaald.  De commissie is reeds afgetrokken, het geld moet ik 21 dagen wachten, staat gewoon geblokeerd.

 

Als die koper een gratis beer wilt dan volstaat het dat hij gewoon ontevreden is, wat ambetant doet en ik ben EN mijn centen EN mijn beer kwijt van 104 euro !!!!

 

Dit is helaas de harde realiteit en je zou schrik hebben om nog te verkopen online.

 

Sorry, maar zo voel ik het als ervaren professioneel verkoper.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord