annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Waarom stuurt Ebay geen mail naar ons als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Ebay heeft al heelwat aan ons verdiend en blijkbaar willen ze nog veel meer verdienen

door opeens de plaatsingskosten te wijzigen en waar ik dus totaal niets vanaf wist.

Ikzelf verdien er al bijna niets aan en nu ga ik er zelfs verlies aan maken.

Gewoon omdat ik al mijn objecten terug had aangeboden zoals ik altijd al gedaan had.

 

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

ik heb ook van ebay de bevestiging gekregen dat ze geen email gestuurd hebben.  ze gaan ervan uit dat je de mededelingen leest. 

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

volgens mij alles behalve legaal van ebay.  Het gaat toch om ernstige veranderingen. Mij staat bij dat destijds toen het continu gratis werd (toen was het af en toe enkele dagen gratis), dat er wel een mail is verstuurd. Zo zijn ze wel.

Hiermee is mijn net geen 10 jaar trouwe ebaykoper en verkoper dus ook afgelopen. Hopelijk sturen ze ooit wel iets als ze het terug gratis maken, net als alle andere tweedehandssites..... ik hou mijn profiel nog efkes open hiervoor. Hopelijk komt het gezond verstand toch nog ooit of beseffen ze wat voor aziatisch afrikaanse puinhoop ze ervan aan het maken zijn.

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

toch wel vreemd dat al wie hier zo luid staat de schreeuwen 'je hebt hiervan een email gekregen' en 'je hebt misschien iets afgevinkt' nu ineens niet meer antwoorden op mijn vraag om daar een voorbeeld van te sturen en aan te geven waar je dat 'vinkje' kunt zetten.   ebay vindt het precies wel nodig naar professionele verkopers een email te sturen maar niet naar de particulier. 

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Je kan nergens iets aan of afvinken.   eBay stuurt enkel naar de professionele verkopers een email als er iets veranderd en de particuliere verkopers die moeten het zelf maar uitzoeken.

Bericht 14 van 14
laatste antwoord