annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditkaart verplicht voor verkopers met feedback minder dan 50

Na veel gezoek staat het vast
BEGINNENDE VERKOPERS MET FEEDBACK MINDER DAN 50 MOETEN EEN CREDITKAART BEZITTEN,ANDERS GEEN VERKOOP.
Men kan wel een paypal rekening openen,gekoppeld aan een bankkaart en alzo aankopen betalen via pay pal MAAR zelf verkopen KAN NIET ZONDER CREDITKAART TE LINKEN AAN DE PAYPAL REKENING
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

Er waren schoenen waarop 300% niet abnormaal was.

Mijn klapper was afgelopen september. 1600% winst. :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 51 van 91
laatste antwoord

@supergiftman: inderdaad, zaken doen is niet gemakkelijk... maar zeker in tijden van economische crisis moet je al eens iets doen om kopers te lokken hé 😉 Een korting geven is dan één mogelijkheid. Een soort van digitale klantenkaart heb ik trouwens al overwogen, maar omdat ik slechts een gering aantal items te koop aanbiedt, lijkt het me voorlopig niet de moeite.

@hotfix: mijn oprechte gelukwensen met je speurwerk in mijn aanbiedingen, om tot een bijna correct antwoord (IT is er heel dicht bij ;-)) te komen. Ik ben verheugd ook nog ernstige mensen tegen te komen op dit forum die op een serieuze manier aan een discussie deelnemen. In tegenstelling tot bepaalde anderen, die direct overgaan tot persoonlijke aanvallen van nieuwelingen wanneer ze geen constructieve bijdrage meer kunnen leveren.

@J-A: je zegt hier zelf 1600% winst te maken... en je beschuldigt MIJ van oplichting?? Tja... Een goede raad: als je je geloofwaardigheid als verkoper wil behouden, publiceer dit soort gegevens dan niet op publieke fora. Het staat nu wel zwart op wit natuurlijk. Een goede zaak voor iedereen die ooit zou overwegen op één van jouw items te bieden.
En neen, ik ben niet linksig/fascistisch/anti-kapitalistisch zoals je in het wilde weg beweert, en inbreken in kerncentrales staat al evenmin op mijn hobbylijstje (hoewel ik inderdaad wel van mening ben dat er betere alternatieven voor bestaan, en alle zandbanken in de Noordzee al lang zouden volstaan met windmolens als het aan mij lag). In plaats van zelf met brandbommen te gooien zou ik eerder mijn tijd steken in het milieuvriendelijker maken ervan en ze bouwen, om ze nadien door te geven aan impulsieve types als jij om ze naar onderbetaalde ordetroepen te smijten.

Vooruitgang is enkel mogelijk met mentaliteitsverandering, mentaliteitsverandering verkrijg je alleen door mensen te laten nadenken, en de gemakkelijkste manier om mensen te laten nadenken is de gevestigde orde van tijd tot tijd zo hard mogelijk tegen hun schenen te stampen inderdaad. Ik ben een voorstander van vooruitgang, dus ik laat geen kans onbenut om de zo'n trap uit te delen aan de gevestigde orde. En Ebay valt daar intussen ook onder. Inclusief zijn zgn. "ervaren" leden. Want zoals ik eerder al zei, als aan Ebay niets verbeterd zou kunnen worden, dan zou dit forum niet bestaan. Dat je nu deze post leest, bevestigt aldus de inhoud van de stellingen in deze paragraaf.
Bericht 52 van 91
laatste antwoord

@J-A: zo, Anneke, denk daar maar eens heel goed over na :^O:^O:^O

Ons trol gaat waarschijnlijk in de politiek. Daar houden ze van dat soort gewouwel.

Bericht 53 van 91
laatste antwoord

:^O @J.A., ik deed het onlangs nog veel beter, iets gekocht aan 50 cent, verkocht aan 80 euro, 16.000 % :^O

m.

m.
Bericht 54 van 91
laatste antwoord

@mikmak

:^O Wow!!! ... je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. Gefeliciteerd ermee. :^O

Dat is het voordeel van veilingen he?
Sommige nitwitse trollen vinden dat een vorm van oplichting.

@J-A: je zegt hier zelf 1600% winst te maken... en je beschuldigt MIJ van oplichting?? Tja

@supergiftman

Ik denk dat je gelijk hebt. Politiek geouwehoer. Nu weer over windmolens die meer kosten dan ze ooit zullen opbrengen en landschap-vervuilend zijn. Waarschijnlijk een klap van de molen gekregen. ;-)

Bericht 55 van 91
laatste antwoord

@hotfix

Ik ben verheugd ook nog ernstige mensen tegen te komen op dit forum die op een serieuze manier aan een discussie deelnemen.

Dat heb je weer leuk voor elkaar.

Bericht 56 van 91
laatste antwoord

Eindelijk nog eens fun op het forum...man man man... ik kom niet meer bij.

Mensen extra aanrekenen omdat ze willen betalen met een overschrijving die de ontvanger geen enkel nadeel maar wel voordelen oplevert is geen oplichting, maar als ze veel op je veilingen bieden, ben je wel een oplichter blijkbaar....

Het is hier wel levendig geworden tegenwoordig...
Bericht 57 van 91
laatste antwoord

Komt door de trollen, Disney.

Spijtig genoeg komen die maar enkel juist voor de kerst boven de grond om zich met alles en nogwat te moeien, en verdwijnen dan weer tot eind volgend jaar...

Bericht 58 van 91
laatste antwoord

Van overdreven verzendkosten gesproken : 140357849020

m.

m.
Bericht 59 van 91
laatste antwoord

Van overdreven verzendkosten gesproken : 140357849020

:^O
Misschien ook in de val getrapt van de Amerikaanse punt/komma die daar komma/punt is?

Bericht 60 van 91
laatste antwoord