@ artic: je ziet toch zelf ook wel dat niet alles zichtbaar is in de feedbacks,
Bekijk eens je eigen profiel: geen enkele koper durft er te zetten dat je onwezenlijke verzendkosten rekent! Nee, ze geven liever geen feedback.
Vaak zijn dit mensen die gewoon het risico niet willen lopen dat je hen op één of andere manier zelf zal aanpakken (bvb door het kopen bij hen louter en alleen om de negatieve feedback te wreken)
Kijk, weet dat je geluk hebt dat je niet te doen hebt met kopers zoals diegenen die je hier op je weg tegen komt, stuk voor stuk ervaren ebay-gebruikers die de evoluties op de site zijn komen en gaan...
Als ik daarnet las dat je ook al geen enkel probleem hebt met goede namaak, dan begin ik me toch wel heel grote vragen te stellen hoor...
Ik dacht gisteren nog dat het om normvervaging ging, het blijkt nog een pak straffer te zijn!
Ik hoop alvast dat je ook nog eens niet minderjarig bent of op zijn minst de toestemming van je ouders hebt om andere mensen te bedotten, anders vraag ik me af hoe ze zullen reageren als er ooit eens iemand hen op hun ouderlijke verantwoordelijkheden wijst...