annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditkaart verplicht voor verkopers met feedback minder dan 50

Na veel gezoek staat het vast
BEGINNENDE VERKOPERS MET FEEDBACK MINDER DAN 50 MOETEN EEN CREDITKAART BEZITTEN,ANDERS GEEN VERKOOP.
Men kan wel een paypal rekening openen,gekoppeld aan een bankkaart en alzo aankopen betalen via pay pal MAAR zelf verkopen KAN NIET ZONDER CREDITKAART TE LINKEN AAN DE PAYPAL REKENING
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

It's alive !

Bericht 71 van 91
laatste antwoord

@Disneybelgium: foefelen is een nationale sport in Vlaanderen, dus ik heb er absoluut geen probleem mee een foefelaar genoemd te worden.

Ik heb echter wel een probleem met individuen die suggereren dat ik een onbetrouwbare of oneerlijke verkoper zou zijn. De reacties op mijn feedbackpagina bewijzen immers het tegendeel.

Hoe eerlijk vind jij het dat je 1 euro 'kosten' aanrekent die je zelf niet kan verklaren?
Bericht 72 van 91
laatste antwoord

Hoe eerlijk vind jij het dat je 1 euro 'kosten' aanrekent die je zelf niet kan verklaren?

Mogelijke verklaringen:
- extra moeite om dit te controleren (inloggen met digipass, omslachtige procedure),
- langer wachten op ontvangst van de betaling
- extra moeite om de transactie te verwerken (o.a. handmatig "betaling ontvangen" moeten markeren)
- enz.

En dan bespaar ik je nog van de meer absurde verklaringen die ik nog zou kunnen bedenken.
Bericht 73 van 91
laatste antwoord

Mogelijke verklaringen:
- extra moeite om dit te controleren (inloggen met digipass, omslachtige procedure),
- langer wachten op ontvangst van de betaling
- extra moeite om de transactie te verwerken (o.a. handmatig "betaling ontvangen" moeten markeren)
- enz.

En dan bespaar ik je nog van de meer absurde verklaringen die ik nog zou kunnen bedenken.

dus je zegt zelf dat de verklaringen absurd zijn? ergo, de extra kost is ook absurd.

Extra moeite om te controleren: zoveel meer moeite dan inloggen bij paypal is het niet.
langer wachten op ontvangst van de betaling: niet noodzakelijk, bij mijn laatste verkopen waren de overschrijvingen in orde nog voor de paypal-betalers hadden betaald.
extra moeite om de transactie te verwerken: je bent niet verplicht om betaling ontvangen aan te vinken, dat is enkel een geheugensteuntje voor jezelf. Als jij vindt dat het teveel moeite is, is dat jou probleem en niet die van de koper.
Bericht 74 van 91
laatste antwoord

dus je zegt zelf dat de verklaringen absurd zijn? ergo, de extra kost is ook absurd.

Gelieve te lezen wat er staat, en niet wat je had gewild dat er stond. Ik schreef:

"En dan bespaar ik je nog van de meer absurde verklaringen die ik nog zou kunnen bedenken. "

Dat betekent dus dat de absurde argumenten weggelaten zijn, en alleen de redelijke argumenten werden vermeld.

Het is heel wat meer moeite: bij PayPal heb je alleen een wachtwoord nodig, dat dan nog automatisch door Firefox wordt ingevuld. Gewoon op de knop klikken is voldoende om in te loggen. Dat is dus één van de weinige goede aspecten aan PayPal.

Met een bankkaart echter moet je eerst je kaart gaan zoeken, die in de digipass steken, het abonnementsnummer invoeren in een vak, dan een challengecode invoeren in de digipass, dan de pincode invoeren, dan de response in nog een ander vak typen, enz enz. En dat vind jij "niet zoveel meer moeite"?

Het kost gewoon meer tijd. En tijd is geld. Dus dat geld reken ik simpelweg door aan de koper. Lijkt met toch volledig vanzelfsprekend?
Bericht 75 van 91
laatste antwoord

Artic, stop er nu mee met jezelf op te hemelen!!!

Als je wil weten hoe wij hier over jou denken, awel ik zal't je zeggen:

JIJ BENT FOEFELAAR NUMMER 1 OP'T FORUM OP DIT MOMENT, JE BENT INDERDAAD ONBETROUWBAAR, JE VERKOOPT LARIE EN APEKOOL TEGELIJK, JE BENT DE MEEST ONEERLIJKE VERKOPER DIE WE HIER IN JAREN ZAGEN PASSEREN (en God mag weten waarom maar voor dergelijke winstmarges zou ik nog niet eens de moeite doen om mij te amuseren met frauderen zoals jij dit doet)

Misschien kan ik je nog 1 extra tip geven: als je NU niet stopt met je gelul, is het eerste wat IK zal doen na de kerstdagen ebay eens adviseren je postings na te lezen en te bekijken of JIJ het nog wel waardig bent om nog 1 artikel te mogen verkopen op hun site!

P.S.: Dit laatste om jou de moeite te besparen om uit te zoeken wie de oorzaak is van eventuele schorsing

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 76 van 91
laatste antwoord

Ach, beste Hetzijspoor, heb toch een beetje medeleven met iemand wiens puberteit wat langer duurt als normaal ...

Bericht 77 van 91
laatste antwoord

Gelieve te lezen wat er staat, en niet wat je had gewild dat er stond. Ik schreef:

"En dan bespaar ik je nog van de meer absurde verklaringen die ik nog zou kunnen bedenken. "

Dat betekent dus dat de absurde argumenten weggelaten zijn, en alleen de redelijke argumenten werden vermeld.

Het is heel wat meer moeite: bij PayPal heb je alleen een wachtwoord nodig, dat dan nog automatisch door Firefox wordt ingevuld. Gewoon op de knop klikken is voldoende om in te loggen. Dat is dus één van de weinige goede aspecten aan PayPal.

Met een bankkaart echter moet je eerst je kaart gaan zoeken, die in de digipass steken, het abonnementsnummer invoeren in een vak, dan een challengecode invoeren in de digipass, dan de pincode invoeren, dan de response in nog een ander vak typen, enz enz. En dat vind jij "niet zoveel meer moeite"?

Het kost gewoon meer tijd. En tijd is geld. Dus dat geld reken ik simpelweg door aan de koper. Lijkt met toch volledig vanzelfsprekend?

samengevat: ik ben super lui (bij mij duurt de hele procedure om aan te loggen op mijn netbanking nog geen halve minuut) en daar moeten mijn verkopers maar voor opdraaien. En jou tijd is blijkbaar 120 euro per uur waard. Durf jij je dan nog eerlijk te noemen? of klantvriendelijk? zou jij ooit nog gaan winkelen in een winkel die, wanneer je cash betaalt, extra aanrekent omdat de winkelier zijn kassa moet openen, later op de dag zijn geld tellen, naar de bank moet rijden, etc?
Trouwens, je geweldige prof moet je toch al hebben uitgelegd dat cash betaling economisch beter is? Trouwens, paypal kost ook geld, meer geld dan de tijd die jij besteed zou hebben om in te loggen op je netbanking. Dus je logica is ver zoek.
Bericht 78 van 91
laatste antwoord

@hetzijspoor: niemand verplicht je om deel te nemen aan de discussies hier op het forum. Als de gang van zaken je niet aanstaat, blijf dan gewoon weg.
Afgezien dan van het feit dat de mening van anderen "gelul" noemen blijkt van weinig respect, kan je je op z'n minst schikken naar het beginsel van Vrije Meningsuiting dat tot op heden nog steeds van toepassing is denk ik.
Jouw dreigementen bereiken juist het tegenovergestelde effect.

De reden waarom ik blijf verkopen aan democratische prijzen en zeer redelijke winstmarges, is trouwens omdat ik rotsvast geloof in eerlijke handel, en de kwaliteit van mijn producten. En zoals ik al zo vaak gezegd heb, blijkt uit de reacties op mijn feedbackpagina dat de meesten van mijn kopers dezelfde mening toegedaan zijn.

samengevat: ik ben super lui (bij mij duurt de hele procedure om aan te loggen op mijn netbanking nog geen halve minuut) en daar moeten mijn verkopers maar voor opdraaien.

Aan de tarieven die ik hanteer kan je toch moeilijk verwachten dat ik als verkoper hemel en aarde ga bewegen om betalingsmethoden te accepteren die niet eens in de lijst met geaccepteerde methodes staan, zonder er een vergoeding voor te vragen?
Bericht 79 van 91
laatste antwoord

Ik ga nog wat voort blokken.

Aan alle Ebay leden een zeer fijne Kerst en voorspoedige start van het nieuwe jaar toegewenst!
Bericht 80 van 91
laatste antwoord