annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay.be-wijzigingen 09/09/09: stel je vragen hier

Vandaag kondigde ebay.be een grondige wijziging aan waardoor de site meer gelijklopend zal zijn met ons omringende landen

Groot nieuws voor verkopers

Aangezien dit ongetwijfeld vele vragen zal oproepen, lijkt het me leuk deze gegroepeerd te houden, samen met de antwoorden.
Vandaar dit nieuwe draadje.

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 104
laatste antwoord
103 ANTWOORDEN 103

De winkel ziet er toch goed uit. Waar is het probleem ?

Bericht 21 van 104
laatste antwoord

Tja ik moet de ebay rubrieken gebruiken, kan mijn eigen rubrieken niet gebruiken aangezien ik er mijn artikels niet inkrijg.
maar gewoon een weekje wachten, tot de 'oude' aanbiedingen vervallen zijn. De nieuwe kan ik direct op de goed plaats zetten.
Toc bedankt
Myriam
Bericht 22 van 104
laatste antwoord

Hallo allemaal,
ben zowat nieuw op gebied van Ebay.
Heb recent 10 artikels op Ebay gezet om deze te proberen te verkopen, iedereen kan bieden.
Wat ik op andere aanbiedingen op Ebay zag, was een extra 'nu kopen' functie.
Nu heb ik dat geprobeerd om op 1 van mijn artikels toe te passen door deze te bewerken, maar als ik een nu kopen prijs instel, kom ik op de volgende pagina het volgende tegen: "Startprijs - Verkoper kan geen Nu kopen-object aanbieden."
Is er nog iets wat ik moet doen? Of is dit gewoon niet mogelijk?
Ik heb al rondgesnuffeld op het net en ben alleen oudere interfaces van Ebay tegengekomen.
Sorry voor de waarschijnlijk gemakkelijk op te lossen vraag. Alle info is welkom.
Dank bij voorbaat.
Bericht 23 van 104
laatste antwoord

@ phobke : je moet minstens 5 feedback hebben om te kunnen verkopen met een nu-kopen prijs.

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/fixed-price.html#requirements

Photobucket
Bericht 24 van 104
laatste antwoord

@ maxcemel

ergens is er iets fout of fout begrepen ???

Een aanbieding wijs je toe (als je een winkel hebt) :

EN aan 1 of 2 ebay-rubrieken : die aanbieding verschijnt dan in die ebay rubriek als iemand naar die rubriek kijkt.

EN aan 1 of 2 winkelrubrieken : die aanbieding verschijnt dan in die winkelrubriek als iemand naar die rubriek kijkt IN JE WINKEL.

Daarvoor heb je wel de nodige rubrieken moeten creëren in je eigen winkel: die komen niet uit het niets tevoorschijn.

Om deze aanbiedingen te maken werk je (weeral persoonlijke mening) het makkelijkst via turbolister.

Groetjes

Bericht 25 van 104
laatste antwoord

Winkelrubieken maken doe je via "Mijn eBay" -> "Abonnementen" -> "Winkel beheren"

Aanbiedingen in de juiste winkelrubrieken plaatsen doe je inderdaad zoals supergiftman schrijft best via TL waar je dit in groep kan doen (alle aanbiedingen die in éénzelfde winkelrubriek horen selecteren en dan in één beweging de winkelrubriek invoegen)

Bericht 26 van 104
laatste antwoord

Er is mij iets niet duidelijk met de nieuwe wijzigingen die op til zijn.

De plaatsingskosten hangen nu af van de startprijs. Voor nu-kopenveiling komt hier € 0,10 bij.

Wat bedoelen ze nu bij Ebay voor die plaatsingskosten bij een Topwinkel of Topwinkelplus? Betaal je binnen enkele dagen slechts € 0,01 of € 0,02 plaatsingskosten ongeacht de startprijs of wordt de bijkomende kost van een nu-kopenveiling veranderd in € 0,01 of € 0,02 al naargelang het winkelabonnement.

Het eerste lijkt me zeer interessant als (professionele) verkoper.
Bericht 27 van 104
laatste antwoord

@supergiftman

Ja uiteraard heb ik alle rubrieken gecreeërd.
Maar artikelen die in een subrubriek zitten krijg ik niet in de juiste rubriek geplaatst.
Ik krijg telkens de melding 'vul de juiste gegevens in' 'kader'
Terwijl alles is ingevuld.
Maar ik wacht nog wel een paar dagen. Dan zijn al mijn aanbiedingen nieuw, e dan ik de ebay-rubrieken vervangen door de mijne
Toch bedankt
Bericht 28 van 104
laatste antwoord

Allez, de miserie begint al zunne X-(

Turbo Lister is nog niet geupdated voor de wijzigingen. Pff

Kunnen die wijzigingen nu eens nooit vlot verlopen zoals het hoort??

(als de prijzen opslaan, dan zijn ze rap, maar nu...)

JORIS????????????

Photobucket
Bericht 29 van 104
laatste antwoord

Ok, via nen omweg lukt het.
Gewoon een winkelobject aanbieden(30 of GTG) en dan wordt het item gelist aan de nieuwe plaatsingsprijs.

Photobucket
Bericht 30 van 104
laatste antwoord