ervaring gevraagd
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-01-2010 23:15
Hallo,
Kan mij iemand helpen.
Ik moet voor de eerste keer een negatieve feedback geven, maar kom er maar niet toe hoe ik dat als verkoper moet doen. Het betreft een onbetaald object, ebay heeft mij een mail gestuurd met de vraag een feedback te geven, maar als ik dat wil doen kom ik enkel uit op positieve feedback en dat is het niet echt.
Reacties welkom.
groetjes
the-xandeeshop
Kan mij iemand helpen.
Ik moet voor de eerste keer een negatieve feedback geven, maar kom er maar niet toe hoe ik dat als verkoper moet doen. Het betreft een onbetaald object, ebay heeft mij een mail gestuurd met de vraag een feedback te geven, maar als ik dat wil doen kom ik enkel uit op positieve feedback en dat is het niet echt.
Reacties welkom.
groetjes
the-xandeeshop
Bericht 1 van 4
3 ANTWOORDEN 3
ervaring gevraagd
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-01-2010 23:41
Bericht 2 van 4
ervaring gevraagd
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-01-2010 09:42
Hebt u al een geschil wegens niet betaling geopend zodat u uw verkoopscommissie kan terug trekken? Geschil openen kan binnen de 32 dagen na verkoop.
De niet betalende koper krijgt hierdoor een aantekening en kan na een tweede aantekening geblokkeerd worden door iedere verkoper die dit instelt in vereisten voor kopers in Mijn eBay. Een koper met enkele aantekeningen kan geschorst worden door eBay.
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/unpaid-items.html
De niet betalende koper krijgt hierdoor een aantekening en kan na een tweede aantekening geblokkeerd worden door iedere verkoper die dit instelt in vereisten voor kopers in Mijn eBay. Een koper met enkele aantekeningen kan geschorst worden door eBay.
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/unpaid-items.html

Bericht 3 van 4
ervaring gevraagd
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-01-2010 12:23
bedankt voor jullie hulp. Dat weten we dan ook alweer.
Mijn commissie heb ik teruggekregen.
groetjes
Mijn commissie heb ik teruggekregen.
groetjes
Bericht 4 van 4