annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

foto's wijzigen in lopende aanbieding

Hallo allemaal,
Ik heb een lopende aanbieding (waarop er reeds is geboden)met maximaal aantal mogelijke foto's (12)opgeladen via de basisversie van het upload-programma en waarvan ik graag de 1e foto zou vervangen door een foto van veel betere kwaliteit. Ik slaag er niet in één van de oorspronkelijk aangebrachte afbeeldingen te verwijderen en te vervangen door een nieuwe. Heeft iemand een tip hoe dit wél kan aub of is dit gewoon niet meer mogelijk ? Hartelijk dank voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet - Ronny
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Met deze pagina zou dat moeten lukken.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Ik denk dat het niet meer lukt als er al een bod is.

m.

m.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Ik dacht dat ook, maar volgens de hulp-pagina's zou het moeten kunnen.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik heb het geprobeerd, maar ben er niet in geslaagd om afbeeldingen te verwijderen of te vervangen. Waarschijnlijk omdat ik gebruik heb gemaakt van de basisversie om afbeeldingen te uploaden ? Ik neem aan dat dit met de uitgebreide versie wel mogelijk moet zijn.
Met vriendelijke groet,
Ronny
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Als men twijfelt aan de inhoud van een hulppagina kan het leerzaam zijn om naar de Engelstalige versie te gaan kijken. Dikwijls zijn de Nederlandstalige hulppagina's zonder meer een vertaling van de Amerikaanse, en ik heb al verschillende keren vastgesteld dat er belangrijke fouten staan in dergelijke Nederlandse vertalingen .

Auction-style listings
Time left bids? What you can change

More than 12 hours No Add or change pictures.
More than 12 hours Yes Add pictures.
Less than 12 hours No Add pictures.
Less than 12 hours Yes

http://pages.ebay.com/help/sell/edit_listing.html
Als er biedingen zijn kan men geen afbeeldingen meer wijzigen. Als er nog meer dan 12 uur te gaan is kan men wel afbeeldingen toevoegen.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Het gaat hierboven over foto’s die geplaatst zijn op eBay. Als men zelf zijn foto’s host en de link in de beschrijving plaatst, kan men deze foto’s natuurlijk altijd wijzigen.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord