annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe los ik dit op?

hallo,

ik verkoop al ruime tijd een aantal flessen wijn op ebay.
nu heb ik een koper die plots me beschuldigt dat ik met een bepaalde fles geknoeid zou hebben.
wat ik 100% zeker weet dat niet gebeurt is.
nu dreigt hij me me negatieve feedback enz....
ofwel zijn geld terug + 2 maal verzendkosten
en dat nadat alles voordat hij mijn fles terug stuurt.
ik zit hier echt wel mee, want weet zeker dat die fles perfect in orde is.
het gaat over deze koper maff4690
kent hem iemand of weet iemand raad?
Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

hoe los ik dit op?

Ik zou me niet laten bedreigen, een negatieve Fb is niet het einde van de wereld ! 😉
Als je zeker bent dat die fles in orde is, dan zou ik die niet terugnemen en terugbetalen, maar als je de fles toch terugneemt betaal dan alleen terug als je de fles terug hebt ontvangen !

m.

m.
Bericht 2 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

en de fles hebt uitgetest, natuurlijk !

Hulp nodig ???

?:|

Bericht 3 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

ondertussen wel een zwaar belastende feedback aan mijn broek terwijl dit helemaal onterecht is, als u de foto van het object bekijtk ziet u toch genoeg het niveau van deze fles is al niet top.
als men aan zoiets knoeit dan maakt men ze toch in orde
ik hoop dat ebay hier iets tegen onderneemt anders kan ik mijn account wel sluiten.
dit is gewoon laf en gemeen
Bericht 4 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

Contact nemen met eBay, en de e-mails waarin hij je bedreigt meesturen.
Waarom zou je het account hiervoor sluiten? die vorige negatieve FB is bijna een jaar oud, na een jaar telt die niet meer mee in je score. ;-)

m.

m.
Bericht 5 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

ja dat wel,
maar ik zou nooit aan een fles iets doen,
en op de foto van het betreffende object zie je al dat het niveau niet top is, als daar aan geprutst wordt dan zorg je toch dat het tot de nek gevuld is.
ik voel me hier echt rot slecht door, bovendien had ik hem voorgesteld 50% nu terug te betalen als de fles hem niet bevalt en 50% nadat ik de fles ontvangen heb ik voeg u die mail er zelfs bij en dan krijg je zulke feedback
laffe mensen dit heb ik gelukkig nog nooit eerder meegemaakt naar welk mail adres kan ik zijn mails doorsturen?
dank u voor de hulp
Bericht 6 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

http://pages.benl.ebay.be/help/account/contact-customer-support.html

m.

m.
Bericht 7 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

dank u wel.
hoop dat dit nog in orde kan komen want hier voel ik me rotslecht bij.

greetz

Stefan
Bericht 8 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

Dit is de typische frustratie bij het krijgen van een onverdiende rode bol ...

Het spijtige is dat je van ebay hoogstwaarschijnlijk alleen maar een onpersoonlijke mail zal krijgen dat ze niks kunnen/willen doen.

Toch is, zoals mikmak zegt, die bol het einde van de wereld niet, zeker omdat je al een stevige feedbackbasis hebt ...

En als er dan al iemand je feedback gaat consulteren, dan leest hij ook zeker wel het vervolgcommentaar EN de positieve commentaren van andere kopers.

Bericht 9 van 18
laatste antwoord

hoe los ik dit op?

Je sterretjes-beoordeling ziet er ook heel positief uit !
Eventueel kan je nog aan de koper vragen om die FB in te trekken, wacht wel enkele dagen tot hij gekalmeerd is, ik vrees dat hij alleen zal akkoord gaan, als je alles terugbetaalt, aan jou om te beslissen of je die terugbetaling ervoor over hebt, want dan heb je nog altijd geen garantie dat hij de FB intrekt.

m.

m.
Bericht 10 van 18
laatste antwoord