annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laptop verkocht aan een 0 Feedbackker

georgeisntathome
Community-lid
laptop verkocht aan een 0 Feedbackker

en wat denk je?? juist!!! weer een faker, na verkoop stuurde ik hem mijn gegevens, kreeg doodleuk en berichtje terug dat ie geen geld heeft en of ik een lenging zou willen geven.

HOE KAN IK EBAYERS MET 0 FEEDBACK WEIGEREN TE BIEDEN
OP MIJN OBJECTEN???
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

laptop verkocht aan een 0 Feedbackker

Gaat niet.

Je kan enkel instellen dat bieders die de laatste maand X aantal aantekeningen wegens ontbetaald object ontvangen hebben, geen bod kunnen uitbrengen.

Ik verkoop veel aan 0 Feedbackers. De meeste zijn meer dan OK. Spijtig genoeg zit er hier en daar een rotte appel tussen.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

laptop verkocht aan een 0 Feedbackker

e-user2
Community-lid
ja, maar dat zijn dan wel minimaal 4 dergelijke aantekeningen wegens onbetaald object!

Een O-feedbacker kan zo tot in het oneindige na elke 3 aantekeningen nog een nieuwe eBay account aanmaken en het spelletje kan voortgaan. Het is alleszins in het voordeel van dit eBay dat telkens verkoopcommissie kan aanrekenen waar een 'verkoper' dan nadien nog een periode dient te wachten om deze te annuleren. Als je dan nog rekening houdt met het feit dat door deze wachttijd tot annulering je soms nog in een volgend maand terechtkomt dan wordt je als verkoper zelfs bijkomstig gestraft door het blokkeren van je eBay account omdat je hun rekening van de verkoopscommissie niet vereffende. Prachtig toch voor het vertrouwen dat kopers in verkopers dienen te kunnen stellen? Een account wordt eensklaps geblokkeerd en dan krijgen je klanten dan nog eens bijkomstig een mailtje dat ze je niets mogen betalen! -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 3 van 3
laatste antwoord