annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

niet opvolgen van beleid!!!

He,ik heb een vraag ,ik heb onwetend een lophophora plant op Ebay geplaatst,een paar uur later werd deze plant reeds verwijderd en kreeg ik een aantekening voor het niet naleven van het beleid,het verkopen van drugs enzovoort,intussen heb ik gemerkt dat er nog lophophora planten verkocht worden op Ebay die niet verwijderd worden???,Al mijn vragen hieromtrend worden door Ebay niet beantwoord ,bv waar ik deze beleidsnota kan vinden ,of waar ik de reglementen kan vinden .oook mijn vraag waarom sommigen deze planten wel mogen verkopen worden niet beantwoord .Hoe kan men weten dat dit niet mag als sommigen dit wel mogen?Is dit het beleid van Ebay?
groetjes
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Mischien gewoon cactusplantjes verkopen.

Zie ook niet in hoe je hier stoned van kunt worden, behalve geprikt ,-)

Ben ook al advertenties gedropt geweest en nooit uitleg gekregen waarom.

Overijverige medewerkers wellicht!

feit is excuses moet je nooit verwachten.
Bericht 2 van 24
laatste antwoord

Als u die niet mag verkopen mag in principe niemand die verkopen, waarschijnlijk heeft een andere verkoper van deze cactussen u gemeld bij ebay, anders had je een mooie kans dat uw aanbieding gewoon bleef staan.

Die cactus is inderdaad een hallucinogene plant.
Maar dat je die niet mag verkopen op ebay is naar mijn persoonlijke mening weer één van hun belachelijke regels.
Ik ga hier geen namen noemen maar in de meeste tuincentra kan je een plant kopen waarvan de bloem en het blad gelijkaardige effecten heeft, het eten van één vierkante cm van de wortel kan dodelijk zijn, en dat is dan maar een voorbeeld.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 24
laatste antwoord

He bedankt alvast voor deze reacties ,maar ik heb ook de verwittiging gekregen ,als ik dit nog eenmaal doe word mijn account geschorst en daar ik niet weet welke planten verboden zijn word dit nogal riskant ,daarom mijn vraag aan Ebay ,welke planten zijn verboden?Waar ik dus geen antwoord op krijg ,excuses moet Ebay niet geven ,maar ik zou wel graag weten wat mag en wat niet mag .Op deze manier is het zeer verwarrend als de ene het mag en de andere niet.Ik ga volledig akkoord met de Ebay reglementen maar dan moeten ze deze wel toepassen op iedereen ,ook moeten ze dan klaar en duidelijk laten weten wat mag en wat niet mag .Nu is het beleid zo dat er zelfs geen pijpen of rookbenodigdheden mogen verkocht worden,belachelijk gewoon ,Maar dit is zeer onduidelijk allemaal,
Groetjes Willy
Bericht 4 van 24
laatste antwoord

Verkoop gewoon cactusplantjes en zet er de naam niet bij, een mooie foto moet volstaan.

Probeer het eens.
Bericht 5 van 24
laatste antwoord

Dit is geen oplossing ,dan koopt er geen kat meer ,ik verkoop aan liefhebbers (verzamelaars )zelfs met naam maar zonder vindplaats gegevens is dit zeer moeilijk te verkopen.Zou het te veel gevraagd zijn als Ebay een lijst zou opstellen ,toegankelijk voor alle verkopers met producten die verboden zijn ,indien je dan een product verkoopt dat op die lijst staat ga je in overtreding.Voor Ebay is dit mischien te veel werk,zij verdienen liever veel geld zonder ervoor te moeten werken.De verkoper moet zich steeds maar aanpassen aan de omstandigheden ,waarom geen overzichtelijk beleid vanwege EBay,daar betalen wij toch voor???en eerlijk gezegd geen beetje ook niet,
groetjes Willy
Bericht 6 van 24
laatste antwoord

zet erbij cactussen voor liefhebbers , voor meer informatie mag je gerust mailen.
misschien doen ze dat ook B-)
Bericht 7 van 24
laatste antwoord

Het gaat er hier niet om wat je er bij zet ,je mag geen lophophora planten aanbieden in welke vorm of omschrijving dan ook ,wat mijn vraag betrefd is ,hoe kan men weten wat er niet mag verkocht worden als dit nergens vermeld word .Ebay kan weigeren wat ze maar willen !!!
groetjes Willy
Bericht 8 van 24
laatste antwoord

Terug aanbieden, gewoon als "cactusplant plante de cactus "

Het zijn toch kenners die het kopen, dus aan de foto zien ze het wel!

Zet er bij dat ze je kunnen mailen voor meer informatie.
Bericht 9 van 24
laatste antwoord

Druk eens cactus in bij zoeken.

Er worden van Uw soort die zogezegd verboden zijn door anderen aangeboden.
Bericht 10 van 24
laatste antwoord