vandaag kocht flora5810 bij mij een sweater ,ik vroeg 2.00£ verzendkosten dat stond er trouwens ook bij vermeld op voorhand ,krijg ik een mail o f ik dat een dag of drie onder dikke boeken kan leggen ,dan word dat pakje wat platter en dan kan ik het voor 1.77 opsturen ,ik wist niet wat ik las ,ik lag plat van het lachen
ja ik ga me eerst even een encyclopedie aanschaffen dan kan ik dat op dat pakje leggen voor een dag of drie , of ik zet mijn hond erop das ook een gedacht hahah , die weegt nogal veel !!!
als ik het nu eens onder de mangel leg dan kan het misschien voor 50 cent zeg hihii
man ik heb er plezier in ,wat moeten we nog doen ,alle jong voor enkele centjes en die verkoopt zelf dan ???
o mijn fantasie gat e hier ver ,ik kom niet meer bij ,als ik dat nu eens 10 dagen buitenleg ,dan rot het misschien wat hihiih dan kan ik het in frennekes opsturen ,hihihih ,alle jong dat gat over een splinter nieuwe nike t hsirt voor 4 euro en 2 euro verzendkosten hihihih
Trouwens 1,77 is het posttarief voor 3 zegels,max gewicht 349 gr.
Ofwel weegt het minder ,max100gr .
Het gewicht zal wel altijd hetzelfde blijven,de omvang kan veranderen,max 3 cm,anders is het kilopost en dus 5,70 euro.
Ik begrijp haar vraag niet helemaal,want jij vraagt 2 euro,dus voor 3 zegels+ je onkosten.
Zou het kunnen begrijpen als je kilopost vermeldde en de koper wou het in een enveloppe ,platgedrukt.
maar nee dat zijn er die het onderste uit dkan willen ,verlangen dat je dat enkele dagen onder boeken stopt zeker ,zodat het maar 1.77 is en geen 2.00 zoals ik vroeg , die 23 centjes aren er teveel aan, nu vroeg ze weer of het niet in een klein envelopje kan een gewoon zodat ik er maar 1 zegel op moet doen hihih ,een large t hsirt voor dames???? at je alleaa meemaakt op die ebay he hihihi,hpelijk geeft die geen negatief omdat ik het niet voor 58cent kan opsturen manmanman toch
Het gewicht blijft altijd hetzelfde hoor,dat bepaalt het tarief, als je binnen de reglementaire afmetingen blijft.
En bij mij betaalt de koper voor een gewoon Tshirt de prijs van 2 zegels.
Kan je dat shirt niet wegen?
En er bestaat geen posttarief van 2 euro!
1 zegel kost 0,59 euro,dus het tarief is hier altijd een veelvoud van.
Tenzij de afmetingen onder kilopost vallen dan is het 5,70 euro.
Zeg in het vervolg in je aanbieding dat je enkel
in een doos verzend, om het produkt nieteveel te beschadigen tot 2 kg 5.70 euro
of indien de koper erop staat in een enveloppe 2 euro.
maar dan op eigen risico
Ze moeten dan zelf kiezen wat ze willen en zo heb je een bewijs in handen ingeval van.
In je beschrijving kan je niet genoeg zetten.
Laat ze zelf het tarief bepalen en je hebt jezelf ingedekt.
Doe ik ook en dat gaat prima.
Vele groeten Marina
Bekijk de rode bollen eens die totteke zelf uitdeelt.
Trouwens bij dit bewuste T shirt waren 4 euro verzendkosten aangegeven,geen 2 euro,zoals ze hier stelt.
4 euro voor het verzenden van een topje ,was zonder mouwen!,wat hooguit 1,77 euro kost,is wel erg overdreven.
Ik kan me gerust voorstellen dat de koper vroeg of dit topje niet goedkoper kon verzonden worden.De koper gaf zelfs een erg positieve feedback!
Ik vind het totaal misplaatst dat de koper met naam!hier totaal misplaatst te grabbel wordt gegooid op de fora.
Nu je het zegt Poes, is even schrikken.
Raar, ik koop toch ook geregeld op ebay en heb slechts éénmaal negatieve moeten geven, dat waren er vijf eigenlijk, maar aan dezelfde persoon.
Als er verder al een probleempje was dat kunnen oplossen met communicatie.
Ga even mijn voorzorgen nemen denk ik.