annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

om je een ongeluk te lachen zeg

vandaag kocht flora5810 bij mij een sweater ,ik vroeg 2.00£ verzendkosten dat stond er trouwens ook bij vermeld op voorhand ,krijg ik een mail o f ik dat een dag of drie onder dikke boeken kan leggen ,dan word dat pakje wat platter en dan kan ik het voor 1.77 opsturen ,ik wist niet wat ik las ,ik lag plat van het lachen
ja ik ga me eerst even een encyclopedie aanschaffen dan kan ik dat op dat pakje leggen voor een dag of drie , of ik zet mijn hond erop das ook een gedacht hahah , die weegt nogal veel !!!
als ik het nu eens onder de mangel leg dan kan het misschien voor 50 cent zeg hihii
man ik heb er plezier in ,wat moeten we nog doen ,alle jong voor enkele centjes en die verkoopt zelf dan ???
Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

En bij verkopers die 4 euro vragen voor een topje te verzenden koop ik zeker niet.Werkelijke kost is 2zegels + kleine enveloppe.
En wee uw gebeente als je deze verkoper een vraag stelt,dan belandt je op het forum,met naam en valse beschuldigingen.
Trouwens de andere persoon die er van totteke van langs kreeg,in het andere draadje,wordt door haar ook door het slijk gehaald,onterecht,op een publiek forum ..
Te weren als handelspartner ]:)
Bericht 11 van 19
laatste antwoord

En je geeft de verkoper een dikke rode bol,en dan verkoop je het zelf door met een startprijs die 9x hoger is dan je aankoopprijs.Heb jij dan geen schaamtegevoel?Of is het je bedoeling om zoveel mogelijk verkopers van ebay te laten verwijderen?
Begrijpe wie begrijpe kanB-)

Ik kan niet goed om met mensen die anderen onrecht aandoen,dat zal ondertussen al wel geweten zijn.
Bericht 12 van 19
laatste antwoord

hallo,wat een reactie zeg ,als i iets kapot aankrijg thuis geef ik een nega dat is mijn goed recht hoor,en als ik het nooit aankrijg ook , als ik eerst een litige moet starten voor ik het uiteindelijk krijg ook ,iemand beoordelen over hetgeen u alleen kan zien ,vind ik zee rlaag ,u kan niet weten wat er met die spullen aan de hand is en ook niet of ik ze aankreeg of niet , omdat ik enkel de laatste tijd veel te maken krijg met engelse verkopers die het niet opsturen of het met een gat in opsturen terwijl dit er niet bij staat vermeld?? ik vroeg enkel maar 2 euro trouwens ook , die 4 euro was teveel ,ik stuurde dus mijn gegevens op met 2 euro en dat vond ze nog teveel (dat kan u helemaal niet zien ), ik weet ook hoeveel 3 zegels kosten hoor ,ik reken er de enveloppe bij ,daarom zo aangevallen worden om iets dat ik grappig vond vind ik zeer laag , en als er iets niets past en ik dat weer wil verkopen met een hogere startprijs is ook mijn zaak dacht ik ? (dat deed ik niet maar zou wel mijn zaak zijn ) ga hier niet even aan u vertellen wat u moet vragen voor uw spulletjes denk ik toch ? en onterecht als u niet weet dat ik alles probeerde om deze verkoper geen nega te moeten geven ?? ik sloot zelfs op paypal de aangifte p zijn aanraden omdat ik het pakje wel wilde hebben dat ik betaalde ja,en toen het gesloten was kreeg ik nog niks ,was alleen maar om me die de laten sluiten ,zou u daar positief aan geven ?? of een verkoper die iets beschrijft als zijnde zee rmooi en die iets opstuurt dat stuk is ,gescheurd aan de mouwen ,die je mailt en zegt dat je de pot opkan ,geeft u daar positief aan? of de zogenoemde rode bol die ik gaf omdat deze dame me 19euro liet betalen aan verzendkosten ?? uit engeland , en er niet swilde afdoen ?? en ik betaalde omdat als je iets bied je het ook moet betalen!!!dus ik starte dat helemaal al niet aan het 3dubbele zoals u beweert ,maar met dik verlies ja !!wel tot mijn spijt dan ik niet ,ik doe niemand onrecht aan hoor , i vond het grappig dat die dame dat vroeg ,zoals verteld ook wat de mensen allemaal vragen , ik hou ook niet van onrecht net als jullie en dat zijn jullie nu net aan het doen ,iemand beoordelen over iets waar julie niet van weten wat ik allemaal deed om die negas niet te moeten geven!! zegegn dat je dar helemalniet tegen kan maar iemand zelf beordelen over iets wat u niet weet of kan beoordelen is ook iemand onrecht aandoen hoor
Bericht 13 van 19
laatste antwoord

Jij mag zoveel negatieve feedback uitdelen als je zelf wil. Maar als je heel veel negatieve feedback moet uitdelen, zou je dan niet even nadenken of er iets mis is? Ik heb in al die jaren op ebay nog maar een keer neutrale gegeven. Ook ik was niet altijd tevreden, maar met communicatie heb ik altijd tot een oplossing kunnen komen. Het zou kunnen dat jij alleen maar malefide verkopers tegenkomt, maar dan moet je toch eens beter screenen voor je overgaat tot aankoop.

En als jij iets aankoopt, er een negatieve voor geeft, en je verkoopt het dan verder, aan een hogere prijs, dan vraag ik me af waar die negatieve voor diende? Immers je vindt zelf dat het meer waard is dan dat je ervoor betaalde, want anders zou je het niet aan die hogere prijs verkopen.
Bericht 14 van 19
laatste antwoord

Ik denk dat het probleem zich situeert in de aard van de goederen en niet zozeer bij de verkopers:-x.
Kleding aankopen van 1 of 2 pond bij Engelse verkopers!
Om die netjes verpakt en traceerbaar te verzenden zijn de verzendkosten veel te hoog in vergelijking met de waarde.
Resultaat,worden op de goedkoopste wijze verzonden met de gekende gevolgen ,pakjes komen niet of veel te laat toe,beschadigingen...
Zulke items zou een verkoper best niet verzenden buiten de landsgrenzen.
Ik geloof niet in oplichting,de bedragen zijn veel te klein,de verkoper zal ze wel degelijk verzonden hebben ,maar ze zijn onderweg verloren gegaan.
Nu is de verkoper verantwoordelijk voor een degelijke verzending,MAAR iets verkopen voor 1 pond,.ebay en pay pal betalen en dan nog een traceerbare verzending voorzien,dan kost hem dat per actie 10 euro.
De koper moet naturlijk de verzendkosten betalen maar als totteke de werkelijke verzendkosten moet betalen kan ze onmogelijk met winst doorverkopen.

Ik ben er zeker van dat pakjes,waarvoor al een rode bol is gegeven,nog zullen opduiken,heb al eens 2 maanden later een pakje van familie ontvangen.
Koop geen volumineuze zaken met minieme waarde bij buitenlandse verkopers,je kan dan minder rode bollen uitdelen.
Bericht 15 van 19
laatste antwoord

En ons totteke wordt nu echt superaktief:-p
Bericht 16 van 19
laatste antwoord

ADHD typje :^O

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 17 van 19
laatste antwoord

De methode van de chinezen ,van de goede oude tijd ,heeft zijn opvolger gekregen!
Bericht 18 van 19
laatste antwoord

oei,oei ,echt de methode van chinezen,nu op het forum kopen!
Bericht 19 van 19
laatste antwoord