annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakje niet aangekomen bij koper

Heb een LP verkocht op 18 oktober 2018 aan een persoon in Rouen/Frankrijk, deze beweert 2 weken later dat zijn LP niet aangekomen is. Ik heb hem gevraagd alvorens te verzenden of hij per aangetekend schrijven wou laten verzenden mits een meerprijs. Hij was niet geinteresseerd , enkel gewone verzending. e-Bay en Paypal gecontacteerd, Paypal stuurt mij door naar e-Bay. Bij e-Bay zegt men dat ik voor een oplossing moet zoeken binnen de week. Ik heb hun geantwoord dat de koper geen aangetekende zending wou hebben maar wel deze keuze had. En dat ze de berichten konden nakijken tussen mij en de koper. Daar trekken ze zich niets van aan, als het op het einde van de week niet in orde krijgt hij zijn geld terug. Ik heb een vermoeden dat deze persoon zijn LP gratis wil hebben. Een goede tip voor kopers , koop iets wat je wil hebben en open 2 weken later een geschil dat je uw levering niet hebt gekregen. Gegarandeerd dat ge uw geld terug krijgt en uw levering hebt gehad (gratis) Voor mij hoeft het niet meer als e-Bay dat geld terug stort aan hem. Ik kan mijn goederen ook verkopen op Discogs , weg van e-Bay dan. Als verkoper krijgt ge nooit gelijk ook al kunt ge aantonen dat de koper weigert om aangetekend te laten versturen. 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

pakje niet aangekomen bij koper

Met deze heeft e-Bay vandaag de koper terug betaald op mijn kosten. Dus aan alle kopers , koop er maar op los en wacht twee weken dan kunt u geschil openen omdat u het pakje zogezegd niet hebt gekregen. Laat het zeker "niet" per aangetekend verzenden, u krijgt het geld zeker en vast terug via e-Bay van de koper, ze houden het gewoon van zijn rekening af. Ze maken er geen probleem van indien de koper weigert per aangetekend te laten versturen, ook al wordt dit met bewijs aan de koper gevraagd door de verkoper, en gemeld aan e-Bay. Geen probleem voor hun, u zult als verkoper terug betalen. Wat een oneerlijk zootje biij e-Bay. 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord