annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

topaanbiedingen

is dit nu al in voege?


"Vanaf 13 juni kunt u de opties Topaanbieding Plus en Markeren niet meer toevoegen aan uw nieuwe aanbiedingen en worden ze verwijderd uit alle bestaande aanbiedingen."


 


D.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

topaanbiedingen

 


Geen idee, in de categorie dvd tv series is er alvast ene die dat precies gratis krijgt, al die zijn aanbiedingen zijn topaanbiedingen. Hij werkt dan ook in het zwart, dan gaat dat makkelijker.

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

ze zijn gratis


"Zoals we hebben aangekondigd in april, worden de opties Topaanbieding Plus en Markeren (Highlight) vanaf 15 mei gratis voor nieuwe of herziene aanbiedingen."


 


normaal dus tot de 13de van deze maand.

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

 


En nu is deze optie afgeschaft? Wat was het nut dan?

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

Wat betreft die optie is het reeds maanden geleden aangekondigd dat deze zou verdwijnen en je kon deze nog gratis gebruiken tot en met 12 juni 2013.


De laatste zullen dus aflopen op 12 juli 2013.


 


Als je nu nog iets nieuws aanbiedt, kan je dit zelfs als niet meer vinden tussen de extra aanbiedingstools




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

Er zat ook hier "een addertje onder het gras": volgens het oorspronkelijke bericht kon je die optie gebruiken voor alle nieuwe én herziene aanbiedingen


Ikke dit dus op 15 mei in gang geschoten...


Gelukkig twijfelde ik toch even en riskeerde ik het me niet om alles in bulk te herzien!


Dus: eerst maar even 1-tje proberen om te herzien en zien wat er gefactureerd werd... Lap, de volle pot, toch te betalen! Iets van een 8 euro stond aangerekend op mijn factuur!


Direct een klachtenmail naar ebay met de vraag waarom dit anders bleek dan aangekondigd waar ik direct een antwoord kreeg dat ze mijn zaak zouden doorspelen naar de bevoegde instantie...


Anderhalve week later een enquete naar aanleiding van mijn nog steeds onbeantwoorde vraag....


Dit ook duidelijk aangegeven en nog eens anderhalve week verder uiteindelijk telefoon van eBay (een medewerker die gebrekkig nederlands sprak, leek me aan zijn accenten te horen eerder een duitser) maar hij bleek echt niet te begrijpen wat ik bedoelde en uiteindelijk maar die 8 euro nu ook weer niet het einde was voor mij, mijn factuur is zowiezo een pak hoger...


Ik ben uiteindelijk zo zot geweest om een 1000-tal van mijn aanbiedingen kort tegen hun vervaldatum te stoppen en opnieuw te starten met de grats extra... tot ik ook dit echt beu was en er maar mee stopte 🙂


Nu, had ik gewoon van in't begin mijn aanbiedingen in bulk herzien en geen aandacht besteed aan mijn factuur, dan was dit rampzalig afgelopen... meer dan 2000 objecten aan een extra kostprijs van 8 euro... reken het zelf maar uit hé hoeveel dit grappeke mij zou gekost hebben 😞




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

16.000 euro 😛


Zélf berekend 😛

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

Da's lang geleden M 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

Da's héél lang geleden F! 'k denk van toen ge mijn kilopost zegels hebt gekocht 😛

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

topaanbiedingen

Nee hoor, van aan de telefoon toen ik de verkeerde M opbelde 😉


Anderhalf jaar geleden, in de kerstperiode




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 11
laatste antwoord