annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verantwoordelijk verkoper inzake verzending

vintage_heat
Community-lid
Hallo allemaal

een vraagje:

ik verkoop al geruime tijd, en vaak aan het buitenland (van USA tot Japan etcetera)

ik verznd steeds met ofwel EMS post of Aangetekend schrijven, op deze manier heb ik steefs een bewijsje van verzending en bovendien online tracking.
nu heb ik het volgende aan de hand:

1) 1 pakje is teruggestuurd uit de USA naar mij omdat het nooit is afgehaald (pakje was gepresenteerd, maar volgens de koper werd er geen bericht achter gelaten)

2) pakje 2 is verstuurd (deze maal naar londen) maar is ook teruggestuurd omdat adres niet correct was. Hetadres is wel hetzelfde adres als was aangegeven op de ebay rekening en de paypal betaling.

(ik neem ook steeds foto's van de pakjes die ik verstuur en van de adressen om later misverstanden tegen te gaan)

Mijn vraag zijn nu:

ik zal de pakjes weer opnieuw versturen maar dien ik dan ook te betalen voor de verzendingskosten?

2) indien een pakje zoek geraakt bij de post, maar je hebt wel een trackingnummer, moet je dan de koper alles terugbetalen?

groeten

vintage_heat
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

verantwoordelijk verkoper inzake verzending

2) indien een pakje zoek geraakt bij de post, maar je hebt wel een trackingnummer, moet je dan de koper alles terugbetalen?

Jawel, je bent als verkoper verantwoordelijk voor de verzending, maar je kan wel bij de post gaan klagen als er een pakje verdwijnt, vooral als je een trackingnummer hebt !

m.


m.
Bericht 2 van 2
laatste antwoord