De post is de laatste weken pietluttig streng op het versturen van standaardpakjes !

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-09-2014 22:26
Al jarenlang vesrturen wij veel pakjes via de post. Ik ben altijd heel tevreden geweest tot enkele weken de
problemen begonnen. Meer dan de helft van de verstuurde standaardpakjes kwamen terug omdat ze
zogezegd te dik waren en dus te weinig gefrankeerd. Het gekke is dat die pakjes wel in een gewone
ronde brievenbus van de post passen en dus minder dan 3 cm dik zijn. Bovendien breng ik ook veel
pakjes op de post zelf binnen en de postbeambte vindt dat er geen probleem mee is. Soms laat ik een
teruggekomen pakket opnieuw opsturen zonder dat er iets mee gebeurde. De tweede keer komt het
wel aan. Dit is een heel vervelende zaak want mensen moeten veel langer op hun pakjes wachten.
Ik zit voortaan met een zelfgemaakte brievenbus pakjes te maken om toch maar zeker te zijn dat ze
niet te dik zijn. Toch blijven er nog pakjes terugkomen. Antwerpen X en de postkantoren zijn dus
duidelijk niet op elkaar afgestemd ! Verschillende postkantoren hebben er ook geen verklaring
voor en overal hoor je wel een ander verhaal van wat de reden is ! Men valt onerecht over pietluttige
milimeters. Maar het is helaas de klant die moet betalen ! De post zal je voor elk pakje een taxipost-
vignet aansmeren ook al kan het standaard verzonden worden. Die prijs is niet goedkoop en let op,
het is weer bijna nieuwjaar waardoor de post met veel plezier de prijs van zo'n vignet weer zal verhogen !
Re: De post is de laatste weken pietluttig streng op het versturen van standaardpakjes !

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-09-2014 18:55
ik kan dit alleen maar bevestigen, heb dit ongeveer een maand geleden ook voorgehad, aantal pakjes met 2 spellen erin kwam terug retour, terwijl dit voorheen nooit een probleem was.
De laatste 3 weken echter niet meer voorgehad.
Re: De post is de laatste weken pietluttig streng op het versturen van standaardpakjes !
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-09-2014 21:44
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-09-2014 00:32