annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik zou niet thuis geweest zijn bij afleveren pakje van Hermes

Ik heb een auto schaalmodel 1/18 gekocht op ebay. Duitsland. De verkoper heeft dit opgestuurd naar België, Wuustwezel met Hermes. Trackingnummer 007619704068648. Ik zou niet thuis geweest zijn bij levering, dus het pakje ging terug naar Duitsland. Ik heb geen bericht gevonden in de brievenbus waarop de vermelding staat dat er daadwerkelijk iemand zich heeft aangeboden. Nu heeft de verkoper in Duitsland het pakje voor een tweede maal opgestuurd met Hermes met dezelfde trackingnummer 007619704068648. (zo heeft hij het mij laten weten via Ebay). Waarom niet afgegeven bij de buren? Waarom geen berichtje in mijn brievenbus?
Vriendelijke groeten
Gullentops Jean

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Betreft: Ik zou niet thuis geweest zijn bij afleveren pakje van Hermes

Ik ken Hermes niet maar dat lijkt me geen goeie firma (gezien hier ook een ander draadje staat over dezelfde)... ik vind het zowieso al eigenaardig dat ze een pakketje prompt terugsturen naar afzender na een eerste aanbieding, als dat hun manier van werken is, is het heel normaal dat je ook geen bericht in je bus vond.

Onlangs had ik een probleem met TNT, het pakket zou volgens de tracking zijn afleverd maar ik had niks gezien of gehoord, na veel hiesa bleek dat de chauffeur zich van straat had vergist... enfin, twee dagen later was die mens van het verkeerde adres toch zo vriendelijk om mijn pakketje te komen brengen.

Vergissingen kunnen gebeuren, maar een pakket zomaar direct terugsturen vind ik er wel over gaan... mss eens contact opnemen met Hermes en uitleg vragen.. cq: reclameren!?

Bericht 2 van 2
laatste antwoord