annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

Op een andere site zie ik een cdke te koop staan ,Ik stuur een mailtje naar de verkoper dat ik interesse heb in zijn cdke, ik vraag vriendelijk de verzendingskosten......Krijg ik een mailtje terug dat de verzendingskosten voor zijn cdke 3 euro's bedragen WABLIEF 3EURO...ik stuur hem een mailtje terug van als ik een cdke of dvdke verstuur ik maar aan 0,88 of 1,32 verzendingskosten zit.Omdat de cd niet veel kost vind ik toch dat ze het iet uit de verzendingskosten moeten halen he pffff .
Bericht 1 van 85
laatste antwoord
84 ANTWOORDEN 84

Heb pakje gekochr via Ebay (natuurlijk ...)
Kosten voor verzending zijn medegedeeld, ook mee akkoord gegaan.

Blijkt nu dat de verkoper 3 euro meer heeft aangerekend dan uiteindelijk de verzending koste!

3 euro op totaal van aankoopprijs van euro 9,03 is veel ...

Wat is jullie reactie en is dit terug te vorderen?
Bericht 31 van 85
laatste antwoord

Lees dit draadje eens:
http://forums.benl.ebay.be//thread.jspa?threadID=6071&start=0

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 32 van 85
laatste antwoord

HUH :-D flo

flo
Bericht 33 van 85
laatste antwoord

Ik zit in een vicieuze cirkel :O flo

flo
Bericht 34 van 85
laatste antwoord

:^O vicieuze cirkel? doorbreken, flo, doorbreken... maar dat heb je mat je al posting gedaan 😉

Bericht 35 van 85
laatste antwoord

mat = soms ook "met" en plaats al na posting aub

Bericht 36 van 85
laatste antwoord

Vele kopers klagen over te hoge verzendkosten,maar omgekeerd bestaat ook.Onlangs bied ik iets aan voor 20 euro plus 10 euro verzendkosten.Het bieden loopt op tot 123 euro,ik vind het dan toch normaal de koper geen verzendkosten betaalt.Een tijd later bied ik eenzelfde object aan,onder dezelfde voorwaarden,er is 1 bod 20 euro.
Nu blijkt die koper in Spanje te wonen!!!Verzendkosten per post(drie weken onderweg)47 euro-DHL expressdienst 475euro.ik denk dat op dit ogenblik de verkoop niet kan doorgaan en dat de koper daar fout aan geeft en moet weten een voorwerp van 60cm-2kg van Belgie naar Spanje voor 30 euro kan niet.Verzend en verpakingskosten kunnen afhankelijk zijn van de verkoopprijs.
Sommige mensen willen het gratis en er nog iets bij krijgen!!!
Bericht 37 van 85
laatste antwoord

@44vandevelde - Ik zie toch bij de tarieven van De Post dat een pakket van 2 tot 5 kilo naar Spanje "slechts" EUR 29,75 kost.

Als u in de buurt van d Nederlandse grens woont kunt u overwegen het met TPG Post in Nederland te versturen.
Pakket 0-2 kilo naar Spanje EUR 13,50.
Pakket 2-5 kilo naar Spanje EUR 18,25.
U krijgt daarbij gratis verzekering tot maximum EUR 500 en een on-line track & trace nummer.

U vraagt, wij draaien

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 38 van 85
laatste antwoord

Wanneer je uitdrukkelijk vermeld 10 euro voor Europa (trouwens identiek bedrag voor België !) is het niet mogelijk om dit t.o.v. uw koper te wijzigen eens de veiling afgesloten.

Dat je afgezien hebt van verzendingskosten te vragen aan een vorige koper, daar heeft deze koper geen boodschap aan. Anders zou het zijn indien het over dezelfde koper ging.

Je zou het ook niet fijn vinden mocht een koper die veel meer bood je zou vragen om de prijs te verminderen vermits hij zag dat het in een andere veiling maar 20 euro ging. 😉

Beschouw een beetje de beide verkopen als 1 deal, met hoge winst en groot verlies...en pas de verzendkosten aan in jouw aanbiedingen.

En hopelijk woon je niet ver van de Nederlandse grens zoals J-A hierboven aangeeft.

Bericht 39 van 85
laatste antwoord

Ik geprobeerd om aan te tonen dat ook omgekeerd er kunnen problemen zijn betreffende verzendingskosten.De antwoorden die ik tot nu toe gezien heb voldoen voor mij niet en dwalen soms zelfs af van de kern van het probleem.
Er was een begin van een verkoopovereenkomst en plots is die overeenkomst er niet meer.Of de koper vindt de kosten te hoog of de verkoper wil hogere kosten.Is het dan niet heel eenvoudig om de stellen dat de verkoop stopgezet wordt?
Bij een verkoop via ebay zijn er drie partijen:koper verkoper en ebay.Na de transactie moeten alle partijen tevreden zijn zoniet stopt men de transactie en men start opnieuw.
Zo ook wanneer ik thuis in mijn zaak iets verkoop:klant niet tevreden:geld terug en herverkoop.Andere en betere.
Bericht 40 van 85
laatste antwoord