annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

Op een andere site zie ik een cdke te koop staan ,Ik stuur een mailtje naar de verkoper dat ik interesse heb in zijn cdke, ik vraag vriendelijk de verzendingskosten......Krijg ik een mailtje terug dat de verzendingskosten voor zijn cdke 3 euro's bedragen WABLIEF 3EURO...ik stuur hem een mailtje terug van als ik een cdke of dvdke verstuur ik maar aan 0,88 of 1,32 verzendingskosten zit.Omdat de cd niet veel kost vind ik toch dat ze het iet uit de verzendingskosten moeten halen he pffff .
Bericht 1 van 85
laatste antwoord
84 ANTWOORDEN 84

Daar heb je zeker en vast een goed punt maar kan me toch moeilijk voorstellen dat een envelop 1,62euro kost. 😄
Bericht 51 van 85
laatste antwoord

Mss moet betreffende verkoper zich nog ver verplaatsen voor een postkantoor en rekent hij/zij daar ook iets voor?
Bericht 52 van 85
laatste antwoord

of hij bestelt ze ergens,die enveloppen en moest daar ook portokosten voor betalen?tja,als je het echt in detail wil weten,is er maar één iemand die je dat antwoord kan geven.
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 53 van 85
laatste antwoord

Bij het bieden op een produkt:
1. Kijken naar verzendingskosten
2. Kijken of er geen VERPLICHTE verzekeringskosten bijkomen
3.Kijken naar betalingsmogelijkheden, voor betaling met paypal komen er soms extrakosten bij voor de KOPER.
4. Als het een zeer lage "direkt kopen" prijs betreft zit het grootste gedeelte in de verzendingskosten.
5. Voor je begint te bieden een mailtje sturen indien verzendprijs NIET aangegeven wordt in de auction.
6. Indien je akkoord gaat met de verzendingskosten en die blijken veel lager dan aangegeven heb je er mee ingestemd, ongeacht ze overdreven zijn of niet.

Indien ik op een artikel wens te bieden en de verzendingskosten lijken mij té overdreven dan koop ik het NIET!
Bericht 54 van 85
laatste antwoord

Indien je akkoord gaat met de verzendingskosten en die blijken veel lager dan aangegeven heb je er mee ingestemd, ongeacht ze overdreven zijn of niet.

NIET AKKOORD

Als koper ga je ervan uit dat de verkoper die kosten eerlijk en redelijk raamt ; als nadien blijkt dat dat niet zo is, is een terugbetaling op zijn plaats.
Heel veel verkopers doen dat ook spontaan als ze hun vergist hebben. Dat is het ware eBayen met vertrouwen !

flo©2005GS

flo
Bericht 55 van 85
laatste antwoord

Indien de verzendingskosten vermeld zijn op de auction pagina en ze lijken je te hoog dan biedt je niet ! Doe je dat wel, dan stem je automatisch in met het vermelde bedrag.
Het is een klein kunstje om de verzendingskosten zelf in te schatten/berekenen en te vergelijken met deze die de aanbieder vraagt, zeker in Europese verzendingen. Een weegschaaltje kost geen stukken van mensen hoor.
.
Bericht 56 van 85
laatste antwoord

3.Kijken naar betalingsmogelijkheden, voor betaling met paypal komen er soms extrakosten bij voor de KOPER.

Je had beter kunnen schrijven: worden er extra kosten berekend aan de koper. Want PP berekend die kosten niet aan de koper, de verkoper doet dat.
En het mag niet!

Bericht 57 van 85
laatste antwoord

"Je had beter kunnen schrijven: worden er extra kosten berekend aan de koper. Want PP berekend die kosten niet aan de koper, de verkoper doet dat.
En het mag niet!"

Dat bedoelde ik en dat weet ik, maar toch komt het regelmatig voor en wat ga je ertegen doen? Aanklacht indienen??
Bericht 58 van 85
laatste antwoord

Je kan via deze link daarover een klacht indienen bij eBay: http://pages.benl.ebay.be/help/contact_us/_base/index.html

THE POWER OF ALL OF US™

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 59 van 85
laatste antwoord

Bedankt, Maar mijn ervaringen met e-bay zijn niet van die aard dat ik mij erg geneigd voel hen voor zulke futuliteiten nog lastig te vallen. Zij hebben eerder de neiging om oogluikend toe te zien, immers..als de zaak maar draait, niet?
Bericht 60 van 85
laatste antwoord