annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje verstuurd naar foutief adres in Spanje

Begin deze week heb ik een (waardevol) pakje van bijna 5kg verstuurd naar Spanje, via Taxipost. Gisteren kreeg dit pakje via de tracking-methode, de melding

"18/12/201013:30 Handing-over impossible due to incorrect address"

ik kijk de correspondentie en het dubbeltje van m'n formulier erop na, en inderdaad, het pakje is verstuurd naar de bestemmeling zijn werkadres dat elke keer in z'n onderschrift stond, dat dus blijkbaar geen adres is maar zijn locatie in het gebouw.. 1x had hij een ander adres (in dezelfde gemeente) opgegeven, daar had het dus naartoe moeten gestuurd worden. In beide gevallen is wel zijn naam vermeld. Kan ik van hieruit al iets doen zodat ze ginds weten waar ze met dat pakje heen moeten ? De bestemmeling heb ik al op de hoogte gebracht, misschien

Bij het nalezen van het dubbeltje zie ik ook de opties staan bij niet-levering: terugsturen of behandelen als onbeheerd. Die opties heb ik niet zien staan bij het invullen van de bon, en dus ook niet aangevinkt..





Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Pakje verstuurd naar foutief adres in Spanje

Bij nader inzien is het volledige juiste adres wel vermeld op de bon, alleen staat er wat teveel bij, namelijk die mens zijn beroep, en z'n locatie in het gebouw.. Niet slim van me, ik weet het. Maar ze zouden 'em dan toch moeten weten te vinden denk je dan ?

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Pakje verstuurd naar foutief adres in Spanje

De koper kan best zo vlug mogelijk gaan vragen in zijn postkantoor of het pak daar ligt.



m.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Pakje verstuurd naar foutief adres in Spanje

Dat had ik hem inderdaad ook aangeraden, merci.

Mogelijks heeft het feit dat het op een zaterdag zou gaan aangeboden, een dag dat dat kantoorgebouw gesloten was, er iets mee te maken. Wordt vervolgd.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Pakje verstuurd naar foutief adres in Spanje

Pakje is goed aangekomen, een pak(je) van m'n hart.

Wat maakt dat tot nu toe 100% van de pakjes van en naar mij, goed zijn aangekomen, op dat vlak hoor je me niet klagen over de post !

Bericht 5 van 5
laatste antwoord