De omgekeerde wereld, de klanten moeten de bediendes van de post uitleg geven ?
nee zo is het altijd al geweest altijd en overal ,niet alleen bij de post
*
s.o.s leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Heeft er iemand dit al in de praktijk gedaan ? Posting 4 afgeprint en aan de bediende getoond - bedoel ik. Wat was het resultaat ?
Op mijn vraag om het strookje af te stempelen kreeg ik een kordaat "doen we niet" als antwoord. Van die eBay-overeenkomst hadden ze nog nooit gehoord.
Never change a winning team
Ik was deze middag in een avontuurlijke bui. 😄 Ik deponeerde het pakket (reeds van een Kilopost-zegel voorzien) en het strookje in de koker aan het loket.
De postbeambte woog het pakket en ik kreeg het afscheurstrookje afgestempeld terug. Ik heb niet eens iets hoeven vragen. Goede punten dus voor het postkantoor in Meise.
Wie doet wat hij moet doen, krijgt goede punten ja. Slechte zou ongepast zijn, nietwaar. (Ik heb niet gezegd dat ik het postkantoor eeuwig dankbaar ben he ;-))
In het postkantoor van Merchten ging het trouwens even vlotjes.