annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer word de keuze mogelijkheden voor de klant inzake verzendingsdienst aangepast ?

momenteel is er een zware concurentiestrijd in belgie inzake verzendingsdiensten en tarieven.

 

Buiten Kiala voor belgie kan men geen andere aanstippen.

Kiala : belgie, nedeland, luxemburg, spanje,frankrijk

Mondial Relay ; frankrijk , belgie,luxemburg

Kariboo ; duitsland e.a

door kopers een beter tarief te geven heeft men ook meer verkoopskansen !

 

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Wanneer word de keuze mogelijkheden voor de klant inzake verzendingsdienst aangepast ?

Het probleem is dat kopers het liever nog vandaag hebben dan morgen.

Bij de post is dat 1 werkdag en voor de buurlanden 2 werkdagen.

Goedkoper kan ,maar dan heeft de koper meer geduld nodig EN dat ontbreekt.

Je verkoopkansen zullen zeker stijgen,kopers kijken alleen naar het bedrag,maar de beoordeling voor verzendtijd zal in de soep draaien.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Wanneer word de keuze mogelijkheden voor de klant inzake verzendingsdienst aangepast ?

Daar heb ik geen probleem mee.

De koper klikt zelf op de gewenste dienst.

Bpost of Kiala , voor de andere krijg ik een emailtje.

Kiala afhaalpunten laat ik dus ook door de kopers melden welke voorkeur ze hebben.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wanneer word de keuze mogelijkheden voor de klant inzake verzendingsdienst aangepast ?

Feit dat klanten alles liever gisteren dan morgen hebben is blijkbaar weeral een probleem dat door Ebay zelf in de hand gewerkt wordt.

 

Via Kiala kan je veel goedkoper zaken versturen die niet in de brievenbus passen. Een dienst die we op Ebay niet aanboden net om probleem met lage sterren op verzendtijd (=tijd die de verkoper nodig heeft om te versturen en NIET hoelang het duurt tot de koper zijn item ontvangen heeft).

 

Buiten Ebay zijn we een tijd geleden ook Kiala beginnen gebruiken. Wel, dat wordt nu bijna systematisch gebruikt voor alles wat niet in de brievenbus past. Nog geen enkele klacht ontvangen omdat het zo lang duurde!!!

Bericht 4 van 4
laatste antwoord