Nu zou het moeten goed zijn B-) 't ja, als je hier maar alle jaren maar één keer komt piepen hé

USERSTORIE

Kijk eens marnix, hier was ik een paar weken terug. Iets voor jou 🙂 http://www.abbayedestavelot.be/code/nl/muse_02.asp# Misschien ken je het al?

Ja, ik ben daar al meer dan 10 jaar terug al eens geweest. B-)

USERSTORIE

:^O

Een man stapt binnen in het bureel van de dienschef van het belastingkantoor. Man : Goede middag , meneer. Mag ik even wat vragen? Dienstchef : Natuurlijk ! Wat is het probleem ? Man : Ik zou dit jaar graag in verlof gaan tijdens de eerste drie weken van augustus. Ik hoop dat dat in orde is voor u? Dienstchef: Dat valt te bezien ! Op welke afdeling van de belastingdienst werkt u ? Man : Ik ? Ik werk helemààl niet bij de belastingen ! Ik ben zelfstandig verkoper op eBay ! Dienstchef : Huh ? Hoezo ? Waarom komt u dan aan mij vragen wanneer u verlof kan nemen ? Man : Wel, ik weet van mijn boekhouder dat ik 9 maand per jaar voor de belastingen werk, maar ik weet niet welke maanden precies. Dus dacht ik : Laat ik het voor alle veiligheid maar eens gaan vragen.
En toch ben ik er TEGEN!!!

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

:^O2 goei