Nu zou het moeten goed zijn B-) 't ja, als je hier maar alle jaren maar één keer komt piepen hé

USERSTORIE

Kijk eens marnix, hier was ik een paar weken terug. Iets voor jou 🙂 http://www.abbayedestavelot.be/code/nl/muse_02.asp# Misschien ken je het al?

Ja, ik ben daar al meer dan 10 jaar terug al eens geweest. B-)

USERSTORIE

:^O

Een man stapt binnen in het bureel van de dienschef van het belastingkantoor. Man : Goede middag , meneer. Mag ik even wat vragen? Dienstchef : Natuurlijk ! Wat is het probleem ? Man : Ik zou dit jaar graag in verlof gaan tijdens de eerste drie weken van augustus. Ik hoop dat dat in orde is voor u? Dienstchef: Dat valt te bezien ! Op welke afdeling van de belastingdienst werkt u ? Man : Ik ? Ik werk helemààl niet bij de belastingen ! Ik ben zelfstandig verkoper op eBay ! Dienstchef : Huh ? Hoezo ? Waarom komt u dan aan mij vragen wanneer u verlof kan nemen ? Man : Wel, ik weet van mijn boekhouder dat ik 9 maand per jaar voor de belastingen werk, maar ik weet niet welke maanden precies. Dus dacht ik : Laat ik het voor alle veiligheid maar eens gaan vragen.
En toch ben ik er TEGEN!!!

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

:^O2 goei

Het volgende is natuurlijk helemaal geen mop. Maar om er nou een draadje voor op te starten... Ik zet het hier maar : De V.N. blijken nu ook in het internationale eBay geïnteresseerd. Ze stelden één vraag aan het management in verscheidene landen : "Geef eerlijk uw vrije mening over een oplossing voor het handelstekort   in de gemeenschappen van de rest van de wereld." Maar de peiling mislukte jammerlijk... - In Nederland begrepen ze niet wat "Geef" was. - In Nigeria begrepen ze niet wat "eerlijk" was. - In België begrepen ze niet wat "vrije mening" was. - Frankrijk : "En français oui !!?" - De Palestijnen begrepen niet wat "een oplossing" was. - Noord-Vietnam begreep niet wat "handel" was. - De Arabieren begrepen niet wat "tekort" was. - De Grieken dachten dat iemand van de V.N. graag "gemeenschap" met ze wou. - In de V.S. begrepen ze niet wat "de rest van de wereld" was.      Veritas odium parit

Veritas odium parit

:^O - De Arabieren begrepen niet wat "tekort" was. X-( - In Nederland begrepen ze niet wat "Geef" was.

Nemo me cohabitat inpuntem

:-p            Veritas odium parit

Veritas odium parit

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket... "morte"...:|

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4