Internationale verzendingen / meer landen ingeven
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 16-01-2010 10:39
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 11:03
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 11:22
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 12:01
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 13:26
Volgens mijn kaart ligt Frankrijk dichterbij dan Griekenland. Hoe kunnen de kosten dan hetzelfde zijn? Hoe verder weg, hoe meer brandstof een transportmiddel verbruikt, en dus hoe duurder de verzending lijkt me.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 13:42
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 13:57
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 14:06
Als men voor ieder land apart de verzendkosten dient in te vullen, dan zou je een ganse dag zoet zijn met 1 aanbieding.
Dit probleem is toch vrij eenvoudig op te lossen?
Maak een verzendkostensjabloon en plak die in je beschrijving...
Zo lostte ik dit alvast op.
zie 360225432785
Dit voorbeeldje was vrij eenvoudig daar het gaat om niet-genormaliseerd via de post maar het kan ook voor verzendingen met verschillende prijzen hé?
Je kan het ook nog doen door een extra winkelblad te maken en in je aanbieding te linken naar dit blad waar je alles kwijt kan omtrent de verzending
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 16:02
Stel bv. een goede vriend woont in Oekraïne en pendelt regelmatig over en weer naar België. Als ik hem pakjes bestemd voor Oekraïne meegeef en hij ze ginder op de plaatselijke post doet, dan komt het veel goedkoper uit. En als eerlijke verkoper, reken ik die korting door aan mijn kopers. Maar Ebay laat momenteel niet toe om dit op de normale wijze op te nemen op het tabblad voor verzending.
Hoe gebruik je trouwens de optie "Andere verzending"?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-01-2010 17:34
En als de koper dan toch opteert om ze sneller te hebben kan je ze misschien meegeven met je Wit-Russische vriend die overmorgen vertrekt maar waarbij de kost dan wel 2 euro meer zal zijn?
Maar... als't allemaal niet erg is, heb je ook nog de mogelijkheid om het pakje via je Tantenonneke mee te geven die met Pasen voor 14 dagen op vakantie komt en vanuit China kan verzenden als ze terug is op haar missiepost. Vanuit China is de kost immers slechts 1 euro voor een pakske tot 20kg. (stuur jullie tantenonneke nu niet allemaal naar China hé? Dit was maar een voorbeeldje van absurditeit zoals hier de laatste tijd gereageerd wordt)
Als je dit dan ook allemaal in rekening wil brengen, dan kan je misschien evengoed zelf een schemake schrijven in plaats van ebay te wijzen op opvolkomenheden.
Ebay biedt je immers altijd nog de mogelijkheid om bij verzendkosten te kiezen uit "Zie beschrijving"