Turbo Lister - foutmelding ivm verzending
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-03-2009 08:27
Ik probeer via de Turbo Lister een aantal items op Ebay te plaatsen. Ik krijg echter steeds de foutmelding 'Fout. Er dient minstens één binnenlandse verzendingsdienst te worden opgegeven voor aanbiedingen in de rubriek...'. Maar in de rubriek 'verzendopties' kan ik niets aanklikken. Wijzig ik alles naar 'alleen ophalen' dan krijg ik de foutmelding 'Fout. 0 dagen is geen geldige verwerkingstijd...'. Tja,...
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-03-2009 16:54
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-09-2009 20:43
Hallo,
sinds enkele weken is het voor mij niet meer mogelijk om aanbiedingen te plaatsen via turbo lister.
iedere keer krijg ik de foutmelding de verwerkingstijd is nu vereist. Ik heb al overal gezocht maar kan dit probleem maar niet oplossen
wie kan mij helpen?????????????????????
sinds enkele weken is het voor mij niet meer mogelijk om aanbiedingen te plaatsen via turbo lister.
iedere keer krijg ik de foutmelding de verwerkingstijd is nu vereist. Ik heb al overal gezocht maar kan dit probleem maar niet oplossen
wie kan mij helpen?????????????????????
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-09-2009 22:04
Kijk in uw Turbolister effe bij het onderdeel verzendopties. Daar kan je de verwerkingstijd instellen. Dit is één van de verplichte vakken die je moet invullen als je in TL je aanbiedingen maakt.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-09-2009 00:42