Ik vind die lamp mooi ! Ik heb er ook zo eentje en die wil ik niet verkopen, heel typisch design uit de jaren 1950.

m.

m.

Awel, ik vind ze ook mooi! :-)

Ja heel typisch uit de spoetnik en apollo tijd. :-D

m.

m.

Ik vind die lamp mooi ! Ik heb er ook zo eentje en die wil ik niet verkopen, heel typisch design uit de jaren 1950.

Herinneringen uit die tijd horen thuis in Fallout 3, in een museum of in een rariteitenkabinet. Maar ik zou ze toch zeker niet in mijn interieur plaatsen hoor.

In Uw IKEA interieur past ze inderdaad niet !

Hallucinant welke prijzen ze op uwkringding geven. Das een veilingsite van de kringwinkel zelf.

Prijzen die je nooit op ebay krijgt worden daar wel gegeven.

Blijkbaar een ander soort volk die in de kringwinkel online koopt.

Blijkbaar een ander soort volk die in de kringwinkel online koopt.

Mensen die op zoek zijn naar kwalitatieve rommel misschien?

tja, je hebt mensen die design lelijk vinden en denken dat ze trendy zijn als ze 'moderne' meubels hebben. Weinig weten ze dat een design uit de jaren 20 zoals van Mies van der rohe heel waardevol en moderner zijn dan dingen die nu als nieuw worden beschouwd.

Een design lamp, van Louis Kalf rommel noemen toont een beetje je ware intellegintie en je slechte smaak. Heel veel design is mijn smaak niet, maar ik herken het wel als zijnde design.

Och ja, je hebt ook mensen die liever naar frituur vettige swa gaan ipv naar Luzine of de Karmeliet...

Heel veel design is mijn smaak niet, maar ik herken het wel als zijnde design.

Met die redenering kan je om het even welke rommelcreatie, alle gepruts dat door kleuterklassen wordt geproduceerd, "design" noemen... en volgens jou moet dat allemaal evenwaardig zijn? Veel geluk dan om alles op te rapen dat je op straat tegenkomt.

..... zegt de Ikea-cynda waarvan de zolder leeg is en alles steeds beter weet dan de anderen ....