Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-05-2010 22:57
zegt de Ikea-cynda waarvan de zolder leeg is en alles steeds beter weet dan de anderen
Geen idee wat dat er mee te maken heeft, maar het feit alleen al dat de zolder leeg is, toont aan dat het wel kwalitatieve rommel was waarin anderen ook geïnteresseerd waren. En geen half vergane bakelieten artefacten uit de jaren stillekes.
Geen idee wat dat er mee te maken heeft, maar het feit alleen al dat de zolder leeg is, toont aan dat het wel kwalitatieve rommel was waarin anderen ook geïnteresseerd waren. En geen half vergane bakelieten artefacten uit de jaren stillekes.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 05-05-2010 20:53
Met die redenering kan je om het even welke rommelcreatie, alle gepruts dat door kleuterklassen wordt geproduceerd, "design" noemen... en volgens jou moet dat allemaal evenwaardig zijn? Veel geluk dan om alles op te rapen dat je op straat tegenkomt.
trek dan die redenering verder en dan kan je ook elke kleutertekening kunst noemen volgens jouw...
Net als kunst, vind ik niet alle design mooi, maar dat maakt het niet minder kunst of design. Jij toont enkel hoe weinig inzicht je hebt door je zo te gedragen.
trek dan die redenering verder en dan kan je ook elke kleutertekening kunst noemen volgens jouw...
Net als kunst, vind ik niet alle design mooi, maar dat maakt het niet minder kunst of design. Jij toont enkel hoe weinig inzicht je hebt door je zo te gedragen.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-05-2010 20:59
Dat is 100% correct. Wie bepaalt per slot van rekening anders welke rommel kunst/design is en welke niet? Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken vind ik.
Persoonlijk vind ik mijn literaire posts op het EBAY-forum wel kunst. Het moeten niet altijd haiku's zijn, nietwaar? B-)
Dat is 100% correct. Wie bepaalt per slot van rekening anders welke rommel kunst/design is en welke niet? Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken vind ik.
Persoonlijk vind ik mijn literaire posts op het EBAY-forum wel kunst. Het moeten niet altijd haiku's zijn, nietwaar? B-)
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-05-2010 16:37
Opties
- Als nieuw markeren