schorsen dus

Zie maar da gij nie geschorst wordt voor multi-posten ...

:^O;-)

Photobucket

nog eens voor alle duidelijkheid
als ik ergens een hekel aan heb is het leugen en bedrog,

bepamel is voor mij een vaak terugkomende klant die ik verder op geen enkele andere manier ken of gerelateerd mee ben

laat dat aub duidelijk zijn ik doe niet aan shillbieden of wat voor andere ongeoorloofde praktijken dan ook
NIKS VAN DIEN AARD
ben heel principieel wat eerlijkheid betreft en heb met meer als 10.000 verkochte objecten nog nooit iemand bendadeeld , vaak wel mijn eigen benadeeld ja ...ma da heet CS , ma is een vreemd woord voor ebay
ze kunnen zich beter EZVS gaan noemen lijkt me

Toch raar dat ebay één van hun betere verkopers schorst omdat hij hier zijn mening komt zeggen.

moi ? multiposten ?

kben ne kik dingske nie zulle

multiposten is tegen de regels

straks schorsen ze mijn verkoopaccount nog :_|

ook grappig is het volgende berichtje

Tijdens de schorsing van uw account mag u op geen enkele wijze gebruik maken van eBay. U mag zich dus ook niet inschrijven onder een nieuwe naam. Merk tevens op dat deze schorsing u niet ontheft van de overeengekomen verplichting om aan eBay verschuldigde kosten te betalen.

en mijn vraag is dan en hoe staat het met de verkochte objecten ? verantwoordelijkheid naar de kopers toe ? leveringsplicht ? daar hebbe ze blijkbaar sch..t aan bij ebay , kopers blijven wat hun betreft in de kou staan ...

U heeft toch alle nodigeg gegevens van die kopers ?
Niets weerhoudt u ervan alles netjes op te lossen ?

U kan dus leveren zoals afgesproken, of u kan hen de situatie uitleggen (al dan niet met de reden waarom u geschorst bent)

PS: Eerlijk gezegd; Ik ben al jaren op ebay actief, en het is hoogst uitzonderlijk dat ebay zulke maatregelen treft. (al uw proffesionele accounts schorsen)
Ze moeten echt wel sterk in hun schoenen staan, en de nodige bewijzen hebben voor de reden waarom zij u schorsen.

Hier zit echt wel meer achter dan uw zogenaamde uitlatingen op het forum.

Mocht dat de echte reden zijn, dan hadden ze mij ook al lang geschorst, + een extra afscheidsgeschenkje dmv een eenrichtingsticket naar de maan of verder...B-)