Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-06-2010 14:59
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-06-2010 10:27
bij mij ook, alles gaat zo vlug mogelijk van die paypal rekening want heb m'n geld nodig voor lopende zakens.
vergeet niet, vroeger ging ik makkelijk 500 Bef op de bank zetten, nu lijkt 10 euro niet veel maar voor mij is dit nog steeds veel geld (400 Bef.)
paypal zal hoedanook nog meer geld proberen te verdienen.
als dit zo is dat weeral de verkoper moet betalen voor een terugbetaling te doen, ja man, het gaat echt van kwaad naar erger.
vergeet niet, vroeger ging ik makkelijk 500 Bef op de bank zetten, nu lijkt 10 euro niet veel maar voor mij is dit nog steeds veel geld (400 Bef.)
paypal zal hoedanook nog meer geld proberen te verdienen.
als dit zo is dat weeral de verkoper moet betalen voor een terugbetaling te doen, ja man, het gaat echt van kwaad naar erger.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-06-2010 10:28
correctie, paypal kan WEL DEGELIJK geld blokkeren, zelfs als je paypal rekening op nul staat. Dit kwam ik meermaals tegen.
Ze zetten je dan gewoon in min.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-06-2010 17:38
In dat geval maak je toch gewoon een nieuwe PayPal account aan? Nieuw e-mailadres maken, onbestaand adres invoeren, en je bent vertrokken.
In dat geval maak je toch gewoon een nieuwe PayPal account aan? Nieuw e-mailadres maken, onbestaand adres invoeren, en je bent vertrokken.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-06-2010 17:48
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-06-2010 20:59
@supergiftman: ik hoop voor jou dat het spammen van de Ebay-fora niet in strijd is met "het beleid"...
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-06-2010 10:04
Dit is je reinste onzin want ondertussen is het kwaad al gebeurd.
Dan maj je constant van mailadressen gaan veranderen, dus absurd en weeral een SLECHTE tip van articcynda.
Dit is je reinste onzin want ondertussen is het kwaad al gebeurd.
Dan maj je constant van mailadressen gaan veranderen, dus absurd en weeral een SLECHTE tip van articcynda.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-06-2010 17:23