aanbieding niet in winkel ?
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-08-2010 15:50
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-08-2010 21:57
ik denk van niet
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-08-2010 22:05
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-08-2010 22:30
Ik denk dat het waarschijnlijk
mogelijk moet zijn op de volgende manier:
Turbo Lister - Vak verzendopties
Vink de volgende opties aan bij de aanbieding die u niet in uw winkel wil zien op bepaalde sites:
x "Sluit landen uit waarheen u niet verzendt:"
x "Uit de uitgesloten verzendlocaties voor deze aanbieding." Druk op de knop “Bewerken” die hierbij staat en duidt de landen aan waar op de corresponderende eBay sites deze aanbieding niet zichtbaar mag zijn in uw winkel, en onder “andere objecten van deze verkoper bekijken”, bij bladeren in rubrieken, bij zoeken op titel en op trefwoorden.
Turbo Lister - Vak verzendopties
Vink de volgende opties aan bij de aanbieding die u niet in uw winkel wil zien op bepaalde sites:
x "Sluit landen uit waarheen u niet verzendt:"
x "Uit de uitgesloten verzendlocaties voor deze aanbieding." Druk op de knop “Bewerken” die hierbij staat en duidt de landen aan waar op de corresponderende eBay sites deze aanbieding niet zichtbaar mag zijn in uw winkel, en onder “andere objecten van deze verkoper bekijken”, bij bladeren in rubrieken, bij zoeken op titel en op trefwoorden.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-08-2010 00:55
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-08-2010 20:48
Ga ik meteen uittesten, zie, beste Huwitte...
Dit is niet mogelijk maar ik stel me ook de vraag welke zin dit heeft...
Hoe meer mensen je aanbieding kunnen zien, hoe groter de kans op kopers toch???
Het is een taalprobleem, beste Frits, of noem het een probleem van chauvinisme van franstaligen ...
Parissecrets is mijn account om aan te bieden in Frankrijk, en heeft ook een ebay-winkel op ebay.fr, daarom zijn de advertenties ééntalig français.
Nu zie ik voor het aangeboden gamma best kansen op ebay.de, en ik wil daar enkele duitstalige lokadvertenties zetten.
De duitsers vinden het blijkbaar ook chique om juwelen op een franstalige site aan te kopen.
Ik wil echter ABSOLUUT niet dat deze te zien zijn in mijn ebayshop op ebay.fr, gezien heel nare ervaringen in het verleden.

Dit is niet mogelijk maar ik stel me ook de vraag welke zin dit heeft...
Hoe meer mensen je aanbieding kunnen zien, hoe groter de kans op kopers toch???
Het is een taalprobleem, beste Frits, of noem het een probleem van chauvinisme van franstaligen ...
Parissecrets is mijn account om aan te bieden in Frankrijk, en heeft ook een ebay-winkel op ebay.fr, daarom zijn de advertenties ééntalig français.
Nu zie ik voor het aangeboden gamma best kansen op ebay.de, en ik wil daar enkele duitstalige lokadvertenties zetten.
De duitsers vinden het blijkbaar ook chique om juwelen op een franstalige site aan te kopen.
Ik wil echter ABSOLUUT niet dat deze te zien zijn in mijn ebayshop op ebay.fr, gezien heel nare ervaringen in het verleden.